Reakcia na: Miki #14070:
Hmm - s tymi elinami je to tak. Kazda ma svoju vyzbroj preto, ze proste oba vozne jednej supravy (alebo aj viac, keby jazdili) maju pohanane vsetky napravy. Teda aj druhy vozen (aj ked ovladany z prveho) ma pohon vlastnou silou. Pretoze prvy vozen nie je stavany na vlecenie dalsieho "nakladu". Existuju aj varianty, ze druhy vozen je iba vlecny - napr. v byvalej juhoske jazdili T3 - tusim mali oznacenie T3B (ten vlecny vozen), takisto v brne robia podobny experiment teraz - defacto novy voz s velmi vykonnymi motormi (tusim 80KW na podvozok s kysnou ala T3) a za nim zapojeny vlecny vozen (ak sa nemylim dokonca NP - ale nechcem kecat). No ale co z toho bude, ci sa to nejako osvedci - to neviem.Ale myslim, ze Turbo by ti vedel povedat viacej.
Vladimír
EMtesty sú to najhnusnejšie, najodpornejšie, najkazivejšie, najkostrbatejšie, najhoršie čitateľné, najmenej dokonalé, čo na Slovensku máme. Na Slovensku ich z väčších miest používa, pokiaľ viem, len Banská Bystrica. Kto neverí, nech tam beží, až sa na vlastné oči presvedčí o kvalitách EMtestov.
---
Keďže firmu EMtest som "taktne" vyšachoval, ostali nám dve značky transparentov: BUSE Blansko a R&G Mielec. BUSE-čká prevažne používajú v Bratislave a Košiciach, "Mielce" zasa Prešov a Žilina.
BUSE
- super svítivé
- super grafické
- super komplikované
- super drahé
R&G
- celkom slušne svietivé
- trošku graficky nedokonalé
- na obsluhu jednoduché
- za 1/4 ceny BUSE
V Slovenských podmienkach je celkovo tieto dva systémy ťažko porovnať, lebo porovnávať by sa mali plné verzie. Kým R&G už roky svojim dopravcom slúžia, BUSE-čko sa ešte nikomu na Slovensku nepodarilo spojazdniť.