Reakcia na: Papyr #14029:
No ja viem, mne sa ale ani citybus moc nepaci (a nie z toho, ze je to karosa). Ono celkovo NP busy su na tom horsie, ako "klasicke", co sa tyka nejakeho priestoru, ci iterieru, ale taky i412 mi pride lepsie urobeny, ako citybus. Ale je to moj nazor. Jo a tak isto solaris, ci citaro 
No a klbovy citybus - brr - mozno som len chvilu s nim siel, ale vo vnutri to nebolo nic extra

Osobne, co som mal moznost sa viezt a vidiet v NP busoch, tak by som chcel, aby v BA jazidli podla tohto poradia: Citaro, Solaris, I412/17, Irisbus CityBus.
Moj nazor, keby som si mohol vybrat bus podla osobnych preferencii.
Papyr
Ikarus ma, co som tak pocul, hrozne drahe nahradne diely. Tym mi bolo zdovodnene aj to, ze v Presove mame len dva kusy 435. Byval som sklamany, dizajn I435 sa mi pacil snad najviac z toho, co v Presove mame, ale teraz zacinam byt rad
Ale uplne najviac som sa zamiloval do I-435T, teda klboveho trolejbusu s vyzbrojou Kiepe. Kvalita, komfort a absolutna nehlucnost. V porovnani s budapestianskymi vozidlami 435T, ktorymi som sa viezol, je aj najtichsia Skodovka jaciaci a vrieskajuci stroj. Len neviem preco sa im nepodarilo vyrobit nehlucnu nizkopodlaznu 412T - tymi som sa tiez viezol a huci to ako kazdy iny novy trolejbus. 412T z roku 2002 je hlasnejsia ako 435T z roku 1995... zvlastne.