Reply on: Vladimír #14034:
Hehe - myslim, ze mas este dost casu - v Ba co jazdi 1701 a 1702 - o ne sa vodici velmi vzorne staraju, takze pokial im ich niekto neznici, tak mas este par rokov sancu sa zviest 
No neviem, kde si, ale mozno mas blizsie karlove vary - tam ich jazdi dost - a rovno ich mozes porovnat s citybusmi na rovnakej trase (ale to asi nepotrebujes).
BTW. ani 12m citybus nie je vyhra. Ale ten klbak je priserny - z vonku tiez (ten hrb).
Papyr
Ikarus ma, co som tak pocul, hrozne drahe nahradne diely. Tym mi bolo zdovodnene aj to, ze v Presove mame len dva kusy 435. Byval som sklamany, dizajn I435 sa mi pacil snad najviac z toho, co v Presove mame, ale teraz zacinam byt rad
Ale uplne najviac som sa zamiloval do I-435T, teda klboveho trolejbusu s vyzbrojou Kiepe. Kvalita, komfort a absolutna nehlucnost. V porovnani s budapestianskymi vozidlami 435T, ktorymi som sa viezol, je aj najtichsia Skodovka jaciaci a vrieskajuci stroj. Len neviem preco sa im nepodarilo vyrobit nehlucnu nizkopodlaznu 412T - tymi som sa tiez viezol a huci to ako kazdy iny novy trolejbus. 412T z roku 2002 je hlasnejsia ako 435T z roku 1995... zvlastne.