Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Maylo #14016:
No za 4 mesiace, co funguje novy design, si prvy, komu sa nepaci - dost ludi to xvalilo. Len si treba jedno uvedomit - urobit design v bratislavskych farbach (t.j. cerveno-kremovy) a zaroven taky, aby sa prilis dlho nenacitaval (t.j. nenakydat tam privela graifiky) nie je az take lahke, ako sa moze zdat... 🙂
No podla najnovsich info z twistu (myslim), k tej eline v dubravke:

1. som sa dozvedel, ze zdemolovala az dve zastavky
2. zlyhal ludsky faktor - vodic - ktory nezabezpecil poriadne elektricku proti samovolnemu pohybu
3. vodis sa k tomu pri spisovani zapisnice priznal
4. DPB prepusti toho vodica a poda na neho trestne oznamenie
Qua chlapi, z tohto vášho webu som teda paff. To ste takí nadšenci, že túto rozsiahlu databázu generujete zadara? Tak to je veru slušný výkon... Ešte by to chcelo lepšiu grafickú úpravu a je to skutočne unikátna webica!
Reakcia na: COLOR #13919:
Hmmm... az teraz som zistil, ze tento prispevok isiel sem, takze sorry...
Reakcia na: ja #14012:
Presne povedali: Vodic nevypol elektricku a nezabezpecil stroj proti chodu.
Teraz som pocul vyhlasenie na radiu Expres ohladne spanilej jazdy elektricky. JE VINNY podla setrenia nezabezpecil elektricku proti jazde. T.j. nezabrzdil a este cosi ale som to nezastihol.
A este drobnost z "mojho sudka":

Hospodarske noviny streda 19. 2. 2003 /Maďarský Ikarusbus na lopatkách/

Clanok ma znepokojil, kedze gro toho, co u nas premava, su Ik-y. Takto ich bude odstavenych coraz viac, ak sa jobove predpovede ukryte v riadkoch ci medzi riadkami v clanku naplnia 😞
Reakcia na: Z #14009:

Pod pojmom dlhise odstavenie vozidla rozumieme odstavenie vo vozovni na noc a pod. Nie na konecnej. Tam sa jedna o kratkodobe odstavenie, kedy staci vypnut riadenie a reverz.
Inac, ak sa ma vozidlo odstavit na dlhsiu dobu (tusim tyzden a viac), tak treba vyliezt na strechu a odpojit odpojopvace, ale nie so si uplne isty ako to presne je. To by mohol vediet Igorko. 🙂
Moj nesmely prispevok k vyhliadkovej jazde T6:

zapocula som nazor, ze v internych predpisoch pre vodicov elektriciek sa uvadza alebo uvadzalo nieco v zmysle stahovania pantografu pri kazdom dlhsom odstaveni vozna.
Zda sa mi to zvlastne, na kazdej konecnej stahovat pantograf, aj ked asi velmi nezmyselne to nie je. Ako to vlastne je? Prosim o nazor.
Reakcia na: Igorko #14006:

No vidis, to som nevedel. Takze na DD v pohode vyjde aj vlnity plech. Otazka je teraz taka, ze co byto spravilo so zrychlovacom po 2.5 km brzdni EDB. Vyskovy rozdiel medzi zastavkou Molecova a konecnou je 100 metrov. Chudak zrychlovac, ten by si pri jazde dolu teda uzil! 🙂
Verejna pochvala webmajstrovi za uspesne prepojenie Atlasu a imhd! Ked som si to predvcerom vsimol, bol som prijemne sokovany. Ale kedze som o tom nikde nevidel spravu, myslel som si, ze to tak funguje uz dlho, len ja ze som to doteraz nezbadal. Ale vcera som videl spravu o tom na teletexte STV a dnes je to uz aj na imhd. Najprv WAP, teraz Atlas. Len tak dalej!
Teraz uz len robehat na vlastnom vyhladavanie spojeni a prestupov ako napriklad http://www.mhdspoje.cz/srvlt/FSSpoje 🙂
Reakcia na: Turbo #13997:
A to prosím pekne stuttgartské úzkorozchodné električky majú poháňané len dve nápravy! Takže adhézne sú na tom ešte horšie než káčer!
I.
Reakcia na: Cookies #13994:
To je klasická imbecilná beusácka snaha zvaliť všetko na vodiča. Isteže si nesplnil všetky povinnosti ale neplnili si ich ani páni Rafaj, Weigl, Vingálik a ďalší, keď jazdili. Nikto nenuloval reverz! Nikto! Teraz si opäť spomenuli, že to v predpise je. Ale fakt, že vozdilo bolo nahodené a reverz nebol vynulovaný, nevysvetľuje, ako mohlo zaparkované vozidlo odísť z konečnej! Btw., neviete niekto meno toho vodiča?
Inak vozovňa Cífer má odvtedy nový názov - FSB - Fabryka Samochodów Bezobslugowych.
I.
Reakcia na: Turbo #13993:
Niekoľko dispečerských tvrdení:
1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.
Reakcia na: J #13999:
Mňa tá téma vôbec neobťažuje, ba naopak, bojím sa, že by som začal vypisovať pridlhé príspevky. Ale toto fórum je o inom a ostatných by to asi nebavilo 🙂
Vyslovujem pochvalu webmasterovi. Az teraz som si vsimol, ze zemegulka pri zastávke je mapka, kde sa nachadza zastávka. Fakt, si dobrý
Reakcia na: Papyr #13976:
mas dobre pozorovacie schopnosti...

😃
Ja zase pisem na vozidla na blato evidencko, aby ludia vedeli, ked neni ziadne vidno :/) Alebo napisem Umy ma...
Vladimír: No jo, už nebudem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.