Verejna pochvala webmajstrovi za uspesne prepojenie Atlasu a imhd! Ked som si to predvcerom vsimol, bol som prijemne sokovany. Ale kedze som o tom nikde nevidel spravu, myslel som si, ze to tak funguje uz dlho, len ja ze som to doteraz nezbadal. Ale vcera som videl spravu o tom na teletexte STV a dnes je to uz aj na imhd. Najprv WAP, teraz Atlas. Len tak dalej!
Teraz uz len robehat na vlastnom vyhladavanie spojeni a prestupov ako napriklad http://www.mhdspoje.cz/srvlt/FSSpoje
Teraz uz len robehat na vlastnom vyhladavanie spojeni a prestupov ako napriklad http://www.mhdspoje.cz/srvlt/FSSpoje
Turbo
Musim sa zastat Igorka a Martyka. Totiz s obosbnych skusenosti viem, ze to co dispeceri niekedy stvaraju predstavuje totalnu neznalost predpisov a imbecilitu. Uvediem priklad: Vykapal vlak 2xT6A5. Musel sa nakuplovat. Tlacila ho suprava 2xT3SUCS. Vodic tej supravy (BigMac) povedal dispecerovi nech necha na troleji druhy pantograf vykapanej T6A5. Odovodnil to uplne logickou pripomienkou - blokovanie vyhybiek. Dispecer na to povedal: Nie, ked pojdes 15 km/h, nic sa nemoze stat. Navyse vyhybka nemusi podhodit....
ALE MOZE! A 15 km/h je sakra vela, skuste v tej rychlosti ist cez vechsel a nech vam podhodi. Sa budete divit ako rychlo roztrhate supravu...
Tolko k inteligencii dispecerov. Samozrejme, nie vsetci su taki, ale je ich dost. Kazdy dispecer by podla mna mal mat odjazdenych aspon 5 rokov na kazdej trakcii, ale nie ze 5 rokov odjazdenych na papieri, ale naozaj. A k tomu by mal mat kompletnu technicku znalost konstrukcie vozidla, vediet ako funguje vyhybka, etc... Lebo mam pocit ze niekotri iba vedia ze je tam to tlacitko a robi to a to. Ale vobec im je je jasne preco a ako to cele funguje. To plati aj o vodicoch.