Ked uz riesite linkovanie.. davnejsie ma napadla takato polozmena ked uz nebude prestupny system..
VOPRED UPOZORNUJEM, ze neviem ci by na to vykony stacili..
L1: Zlate piesky - Vajnorska - Vazovova - Obchodna - tunel - Karlova Ves - Dubravka
L2: Zrusena.
L3: ZST Vinohrady - Racianske myto - Vazovova - Vajnorska - ZST Nove Mesto (spickova)
L4: Zlate piesky / ZST Nove Mesto - Vajnorska - Spitalska - Namestie L. Stura - Safarikovo namestie (mimo spicky v polovicnom intervale - kazdy druhy spoj po ZST Nove Mesto)
L5: Raca - ZST Vinohrady - Racianske myto - Obchodna - tunel - Karlova Ves
L7: Raca - ZST Vinohrady - Racianske myto - Americke namestie - Spitalska - Namestie SNP - Obchodna (celodenne + vikendy)
L8: Bez zmeny.
L9: Bez zmeny.
L11: Bez zmeny.
L12: Bez zmeny.
L13: Bez zmeny.
L14: Ruzinov - Spitalska - Namestie L. Stura / Safarikovo namestie - Karlova Ves - Dubravka
Poznamky:
- snazil som sa pracovat so zasadou "Nevozme vzduch na stanicu, ale ludi do centra"
- predlzenim linky 1 by sa vytvorila jedna dlha linka namiesto sucasneho stavu kedy cestujuci zo Zlatych pieskov do Dubravky musi zbytocne kombinovat 4+1
- linka 3 upravena v zaujme toho aby sa zbytocne nevozil vzduch na stanicu... zaroven by v spicke suplovala linku 2, ktora by bola zrusena..
- linka 4 by sa zmenila v zaujme zrusenia uz absolutne sialenej duplicity s jednotkou.. mimo spicky by suplovala sucasnu linku 2 (namiesto vzduchu na stanicu by vozila ludi do centra)
- linka 7 by suplovala linku 3 (namiesto vzduchu na stanicu by vozila ludi do centra)
- linka 14 by nahradila linku 4 na Karloveskej radiale a zaroven linku 5 v useku Karlova Ves - Dubravka.
Tak a teraz do mna ? ? ? Uvitam kazdy konstruktivny navrh
VOPRED UPOZORNUJEM, ze neviem ci by na to vykony stacili..
L1: Zlate piesky - Vajnorska - Vazovova - Obchodna - tunel - Karlova Ves - Dubravka
L2: Zrusena.
L3: ZST Vinohrady - Racianske myto - Vazovova - Vajnorska - ZST Nove Mesto (spickova)
L4: Zlate piesky / ZST Nove Mesto - Vajnorska - Spitalska - Namestie L. Stura - Safarikovo namestie (mimo spicky v polovicnom intervale - kazdy druhy spoj po ZST Nove Mesto)
L5: Raca - ZST Vinohrady - Racianske myto - Obchodna - tunel - Karlova Ves
L7: Raca - ZST Vinohrady - Racianske myto - Americke namestie - Spitalska - Namestie SNP - Obchodna (celodenne + vikendy)
L8: Bez zmeny.
L9: Bez zmeny.
L11: Bez zmeny.
L12: Bez zmeny.
L13: Bez zmeny.
L14: Ruzinov - Spitalska - Namestie L. Stura / Safarikovo namestie - Karlova Ves - Dubravka
Poznamky:
- snazil som sa pracovat so zasadou "Nevozme vzduch na stanicu, ale ludi do centra"
- predlzenim linky 1 by sa vytvorila jedna dlha linka namiesto sucasneho stavu kedy cestujuci zo Zlatych pieskov do Dubravky musi zbytocne kombinovat 4+1
- linka 3 upravena v zaujme toho aby sa zbytocne nevozil vzduch na stanicu... zaroven by v spicke suplovala linku 2, ktora by bola zrusena..
- linka 4 by sa zmenila v zaujme zrusenia uz absolutne sialenej duplicity s jednotkou.. mimo spicky by suplovala sucasnu linku 2 (namiesto vzduchu na stanicu by vozila ludi do centra)
- linka 7 by suplovala linku 3 (namiesto vzduchu na stanicu by vozila ludi do centra)
- linka 14 by nahradila linku 4 na Karloveskej radiale a zaroven linku 5 v useku Karlova Ves - Dubravka.
Tak a teraz do mna ? ? ? Uvitam kazdy konstruktivny navrh

21Tr
P.S.: Ešte skús to opraviť tak aby na hl.st. premávalo ráno 10spojov smerom do východnej časti mesta - t.j. pridaj jednu električkkovú linku k 8. Alebo kľudne urob návrh kde by nebola viazanosť intervalmi, teda nič také, že bude spoločný interval pre všetky linky, tak ako to je a autobusov a trolejbusov, že tu sú nosné linky s intervalmi v špičke 4-5-6 min a potom niektoré s 8-12min int. počas špičky, tak vytvor také dačo aj pri električkách, ak teda by sa ti s tým chcelo hrať.