Ad linky. Co takhle rázně zredukovat počet linek a vytvořit přehlednější systém? Málo linek často jezdících? Lidé by si přestoupili a nepřemýšlili by, jestli mají počkat na přímou linku nebo popojet a přestoupit. Na tak jednoduchou síť je tam až moc linek, které nejezdí samozřejmě často. ?
cez GPS sa žiadne údaje neposielajú... iba prijímajú dáta o polohe... dáta sa môžu posielať maximálne cez WiFi alebo inú bezdrôtovú technológiu na prenos dát
Ako maju na to mysliet? Ked napr. v rovnakom case v pondelok trva cesta z bodu A do bodu B 11 minut, v utorok 3 minuty a v stredu 9 minut - podla toho, aka je dlha dopravna zapcha. Myslis, ze grafikonisti vlastnia vestiacu gulu na predpovedanie situacie na cestach? ?
no okrem 1199 ? ale ten sa týka len "vyvolených" a na Molecke nezastavuje.
Inak uz by sme mali zacat polemizovat aky nizkopodlazak by sa mal zakupit pre nove vozickarske linky. Z mojho pohladu ma najvacsi podiel n.podlahy TEDOM alebo SOR NB12 ( za predpokladu ze by ten "katalyzator" ci co to ma medzi 2 a 3.dverami dali viac dozadu k zadnej náprave )
Každý realista uzná, že vo väčších mestách nie sú u cestnej verejnej dopravy bez vyhradených samostatných jazdných pruhov cestovné poriadky dodržateľné.
Predpokladám, že nové vozidlá (teda celá DD výprava) má aj funkciu sledovať bus cez GPS... Takže ďalší dôvod prečo musia na DD jazdiť len tieto vozidlá. ?
hmm, no ale tak potom to budeme mat raritu zrekonstruovany Stary Most s kolajnicami bez elektricky ? mozno sa pan Durkovsky zlutuje a peniaze namiesto opatovnej kupi PKO investuje do normalnej veci(nie ze by bolo PKO nic, ale preco kupovat nieco co sam predal? ? )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo