Reakcia na: MiroBA #128513:
Je zbytočné, aby sa človek, čo sa nevyzná do mestskej dopravy, svojimi debilitami zapájal do diskusie. Keby si mal aspoň trocha toho rozumu v tej lebeni, kde máš asi len piliny prinajlepšom, pochopil by si, že NIKTO ťa nenúti sa voziť celou trasou linky č. 16. Len úplne zmagorený človek môže toto napísať. Jasné, 11tky a 14tky sa výluka netýka, ale že všetky linky jazdia cez nábrežie Ti nevadí ?
MiroBA
Lamačský tunel č.I opravovali 4.5 roka.
Pre zaujímavosť udaje zo stránky:
http://www.rail.sk/skhist/tunely/110/01.htm
- začatie stavby - odovzdanie staveniska - 7. júna 1984,
- zariadenie staveniska, prípravné práce - začiatok 3. septembra 1984,
- demontáž trolejového vedenia - jún 1985,
- vlastné práce na injektážnych vrtoch a injektáž - 26. júna 1985
- búranie starého muriva na zväčšenie prierezu - 15. november 1985
- montáž skruží Tubosider - 13.-17. január 1986
- začatie betonáže za skružami - 20. marca 1986
- ukončenie pokusného úseku a jeho vyhodnotenie - 10. decembra 1986
- praktická realizácia na tuneli č.I - koniec roka 1988
Tunely električkový pod hradom i Lamačský sú dlžkovo približne rovnako a tiež sa ide robiť komplexná rekonštrukcia.
Takže zrejme aj doba trvania 1 rok je nedôveryhodná nie to tých 6 mesiacov. Len aby sme sa nedivili.
Žial mal sa tunel lepšie udržiavať priebežne a nemusela
by rekonštrukcia toľko trvať.