Inak videli ste uz CP L17 - rano ma z Karlovky uz iba 8 odchodov - mi to pripada ako stary grafikon tbusovej L133 ?
Re #128513 MiroBA: Ta trasa L16 je stavana, tak aby Raca mala zachovane spojenie s o Spitalskou ( namiesto zrusenej L11 ) a aby mal Ruzinov spojenie s Obchodnou ( namiesto presmerovanej L9 ) .
Každopadne nikdy sa nenajde 100 percente vhodne riesenie - vsetko ma svoje pre a proti
napriklad aj vecer po 20-21 hodine nebude uz priame spojenie Safka s Ruzinovom ani Racou
Re #128513 MiroBA: Ta trasa L16 je stavana, tak aby Raca mala zachovane spojenie s o Spitalskou ( namiesto zrusenej L11 ) a aby mal Ruzinov spojenie s Obchodnou ( namiesto presmerovanej L9 ) .
Každopadne nikdy sa nenajde 100 percente vhodne riesenie - vsetko ma svoje pre a proti
napriklad aj vecer po 20-21 hodine nebude uz priame spojenie Safka s Ruzinovom ani Racou
MiroBA
Lamačský tunel č.I opravovali 4.5 roka.
Pre zaujímavosť udaje zo stránky:
http://www.rail.sk/skhist/tunely/110/01.htm
- začatie stavby - odovzdanie staveniska - 7. júna 1984,
- zariadenie staveniska, prípravné práce - začiatok 3. septembra 1984,
- demontáž trolejového vedenia - jún 1985,
- vlastné práce na injektážnych vrtoch a injektáž - 26. júna 1985
- búranie starého muriva na zväčšenie prierezu - 15. november 1985
- montáž skruží Tubosider - 13.-17. január 1986
- začatie betonáže za skružami - 20. marca 1986
- ukončenie pokusného úseku a jeho vyhodnotenie - 10. decembra 1986
- praktická realizácia na tuneli č.I - koniec roka 1988
Tunely električkový pod hradom i Lamačský sú dlžkovo približne rovnako a tiež sa ide robiť komplexná rekonštrukcia.
Takže zrejme aj doba trvania 1 rok je nedôveryhodná nie to tých 6 mesiacov. Len aby sme sa nedivili.
Žial mal sa tunel lepšie udržiavať priebežne a nemusela
by rekonštrukcia toľko trvať.