Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #122555:
Ako píšeš - iba čiastočne. Na ASMN končia linky 21, 88 (má striedača), 206 a 210 (má striedača). 206 tam chodí "na otoč" - teda "pauzu" má max. 6 min... jediná linka ktorej voz tam prestávkuje dlhšie je L21.. konkrétne na ASMN je problém aj keď je tam z každej linky 1 vozidlo...
Reakcia na: 810zssk #122550:
keby si miesto chytania ma za slovíčka aj normalne diskutoval bolo by to fajn.

pomýlil som sa v linke a v pomenovaní mini-midi.

chcel som vyjadriť obava nad tým aké busy budú nasadzované na 133 , keďže pri trase cez devínsku cestu sa plánovali MIDIbusy SOR.
trošku zalistuj dozadu myslím že by si to pochopil, napriek tomu že som tam spravil chybu.
Reakcia na: Petto #122493:
Mňa napadlo iné riešenie. Nechať na DD len linku 33 a nasadiť na ňu všetky vozidlá z liniek 32, 33 a 133. To by ste tam potom mali interval cca 2-3 minúty. Čo ty na to?

Re #122539 boxcar: Nebola tam náhodou uvedená trasa po Devínskej ceste a nadjazde na Dlháče?

Re #122544 stravinskij: Ja si dovolím nesúhlasiť. Zvyšovanie kvality v doprave sa rozhodne nemá robiť tak, že vyhádžem z vozidla polovicu sedadiel. Takýto postup by bol zase len ďalším bratislavským kvázi riešením aké vedenie tohto mesta razí už hodne dlhú dobu.
Reakcia na: Mike #122545:
Ale veď DPB razí cestu, čím menej vlčákov tým lepšie, takže kým tie nové vozy pôjdu do šrotu, už tento problém existovať nebude. ?
Reakcia na: Mike #122536:
Keby sa zaviedli striedači a zrušilo "vlastnenie" vozov tak by problém čiastočne odpadol. Lenže keby.
Reakcia na: 810zssk #122531:
Lenže 32 rieši iné prepravné vzťahy ako 133.
Reakcia na: Mike #122528:
Ale potom by stavebný úrad nemal vydať povolenie na danú prestavbu, lebo je v rozpore s danými záväzkami, či nie?
Reakcia na: MiroBA #122524:
A preto je v pláne už aspoň 10 rokov ju premiestniť do inej polohy.
Reakcia na: 810zssk #122509:
Myslím, že vzhľadom na hospodársku krízu sa situácia s vodičmi zlepší sama.
Reakcia na: boxcar #122543:
Minibusy SOR nemame.
Reakcia na: Ike #122548:
Ale pokiaľ by tam nebolo zrovna 160 kmh, tá trasa je veľmi zdĺhavá (čo do km) (a neatraktívna) a až na pár situácií reláciu ŽST Petržka - Hl. St. máš oveľa rýchlejšie 93kou...
Reakcia na: S499.1023 #122507:
za to moze trasovanie tej trate alebo charatker? Podla mna za tu maly rychlost moze to, ze je nechranena, otvorena a je tam jedno z najblbsich a najnebezpecnejsich priecesti siroko-daleko...
Reakcia na: Mike #122545:


No je to smutne, ze su tu ludia, ktori maju napady a staraju sa o peknu stranku, nemozu nic presadit. Len sa mi potvrdzuje moje tusenie, ze vsetky tie reci o zvysovani komfortu su len reci prazdne. Aj ta mapka liniek co tu je, je o niecom inom ako ta, co vydava DPB. Riesenim by bola skladacia mapka aj z nocnymi spojmi, za symbolicku cenu, aby sa pokryli naklady. Takto je ta mapka o nicom a kedze je "zadarmo", je jej vecny nedostatok.

Drzim palce!
Reakcia na: stravinskij #122544:
Ďakujeme za názor, myslím, že veľká časť z nás ním úplne súhlasí. Avšak mi nie sme tí, ktorí by sme to mohli ovplyvniť...
Dobry den, akokolvek rad sa odveziem napriklad novym Solarisom, myslim, ze struktura rozmiestnenia sedadiel - 2 x dva rady sedadiel a medzi nimi uzka ulicka - uplne nevyhovuje podmienkam dobravy v BA, kde najma v spicke dochadza takmer na kazdej zastavke k masivnemu vystupu a nastupu. I v starsich autobusoch je to velmi nekomfortne, ked par sediacich ludi "navyse", stazuje statie ostatnym, ktori - neraz na jednej nohe, drziac sa jednou rukou - brania i sediacim pri vystupe. Riesenim by bolo, aspon co sa nakupu novych autobusoch tyka, iba jeden rad sedadiel na oboch stranach. Nech je to sedenie len pre nutne pripady o ostatni cestujuci mozu pohodne stat a realizovat svoje nastupy a vystupy bez vacsieho obmedzenia - ktore casto byva zdrojom emocii rozneho druhu.

V tomto podla mna spociva pohodlie cestujucich, o ktorom sa tak casto hovori, a ktore v inych ohladoch nebude zrejme nikdy dosiahnute. (pokial zahustovanie dopravy a masivna vystavba bude pokracovat nastupenym trendom)



?
Reakcia na: 810zssk #122541:
podla mňa tam bolo "obsluhované MINIBUSMI SOR" napísané.
treba sa opýtať TeBeCe..
Reakcia na: Petto #122540:
Už to moc kombinuješ... s 2 vozmi vyjazdíš na bývalej 88 interval 15 minút (obežná doba pol hodiny).. takže to by sa L99 neprekladala...
Reakcia na: Mike #122523:
Tak keby sa este z nej ubralo rano - a ziskali by sa dalsie 2 vozy (10 minut by nikomu vyrazne neuskodilo ), tak rozhodne na povodnu L88 . A ma este napadlo ze keby bola v rannej spicke ta povodna L88 ,tak by uz nemalo zmysel ,aby kazda L99 chodila az do Ovsista ,trebars kazdy druh len po Muchovo nam. - a ziskas dalsi voz-1-2.
Alebo ako tu dakto spominal riesenim plnej L95 by vytvorit L95 s L195 ( Technopol - Safko )
L95: 6,7-8,7-8,10,10,7-8 (RS,S,PS,PV,V,VIK)
L195:6,---, 7-8,10,---,---

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.