Reakcia na: si #128583:
Na to na čo si sa pýtal:"naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ?" si si odpovedal tuto:"jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3)" Čiže keď sa 3 a 8 vypracú na mýtach, tak prečo ich nespojiť do jednej linky cez Vazovovu alebo cez Obchodnú - Nám. SNP - Špitálsku - Krížnu? Nebolo by to rozumnejšie využitie vozidiel? Síce by som 3 s 8 radšej spojil cez Obchodnú - Nám. SNP - Špitálsku - Krížnu1 - Dúbravka, JESENSKÉHO, Špitálska, Trnavské mýto, ŽST NM
2 - bez zmeny
3 - Rača, OBCHODNÁ,NÁM. SNP, ŠPITÁLSKA, Trnavské mýto, Ružinov (náhrada za 5 na Obchodnej a 14 Ružinov - centrum)
4 - bez zmeny
5 - Rača, Americké nám., Špitálska, Jesenského/Šafko, Dúbravka (6//10, náhrada za 11 a 12)
8 - bez zmeny
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Obchodná, JESENSKÉHO, Karlova Ves
13 - bez zmeny
7+17 - bez zmeny
- všetky električky okrem 5 majú interval 12//20
si
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)