Nic v zlom ale co sa tyka linkovania elektriciek, tak ako tu uz napisal janlanik, pocet liniek by sa mal razne zredukovat. Ked sa pozriem na mapu elektrickovych trati, tak na zapade mame prakticky len jednu jedinu trat/radialu, a na vychode 3 radialy. Nechapem, naco je nam 12 elektrickovych liniek. Tento pocet by sa dal v pohode zredukovat na polovicu. Nechapem, preco sa tu riesia take blbosti ako: priame spojenie Race s Obchodnou ulicou (to je len priklad, nie som si isty ci tu presne toto zaznelo).. Ved uplne staci jedna linka z Race do centra, aj ked bude chodit po Spitalskej, aj toto spojenie predstavuje priame spojenie s Obchodnou, ved tie ulice lezia len kusok od seba. Predsa nemoze mat kazda radiala spojenie s kazdou dalsou radialou, a este k tomu kazda radiala spojenie s kazdou jednou ulicou v centre..
si
PS: a pri elektrickach by si to mozno zvladol neak aj s tym trolejovym vedenim...
Re #128516 21Tr: urcite rozumnejsie riesenie ako tocit to na vazovke... jedna taka linka co sa vyrazne vyprace na trnavskom a dalej ide vcelku prazdna z ruzinova chodi (8) a racianska radiala je na tom dost podobne (3), naco potrebujes pridat dalsi taky paskvil na radialu ? takto aspon ostane zachovane neake (aj ked nie idealne) spojenie ruzinova a obchodnej....
Re #128568 kacka: a ako na to maju mysliet ? tak ze ked prave nebude zapchata cesta tak bude kazdy vodic vetrat na kazdej zastavke 2-3 minuty voz a medzi zastavkami pojde ako posraty slimak aby si nahodou nenadbehol ? (pretoze ta dopravna situacia je kazdy den ina, ale to snad vsetcia co obcas aj nos vystrcia von vidia)
Re #128577 kacka: a coho sa tam mal bat ? ze nanho kvapne voda z trolejoveho vedenia alebo ze slapne do mlaky a zaprska sa blatom ? (pokial mas dobre oci prejdes to bez problemov a potreby pridavneho osvetlenia, staci ti zvyskove svetlo prichadzajuce od portalov (aj v noci)