Ahojte. Dnes okolo 10-tej som cestoval v 21-ke z Devinskej Novej Vsi smerom do centra. Pravdepodobne mi v autobuse vypadla hneda kozenna penazenka s dokladmi, kartami a 200 eurami. Nenasiel niekto? Aj sa odmenim. Volajte na cislo 0903 478 101. Dakujem.
Z Beniakovej by si sa bud musel trepat na terajsiu zastavku Nad Luckami a potom po Karloveskej bud k MiU alebo k novej zastavke. Druha moznost by bola ist hore kopcom, potom dole po Kuklovskej, po schodoch na Levarsku a na Borsku. Alebo sa trepat strmym vyslapanym chodnickom pomedzi kroviny medzi Nad Luckami a Lackovou a modlit sa aby nebolo nasnezene ci naprsane, aby si sa nezabil. A v takomto variante sa uz rovno mozem trepat na L32 ci L133 ci trolejbus.
Avsak iba raz som videl zeby vodic bral cestujucich na vyjazde, nejak vela som videl jazdit Sluzobne jadzy smer Karlovka/Dubravka, tie isli asi tiez na L6, ale cestujucich nebrali... (mozno kvoli §cestujucibytozneuzili)
Nad Lúčkami
Nejakej časti určite áno, ale veľmi sa zlepší spojenie omnoho väčšej časti Dlhých dielov a škole Tilgnerova. Keď pozrieš na mapu tak tak ľudia z Beniakovej môžu ísť na MiÚ KV, Zhoršilo by sa to iba časti ulice Jána Stanislava. Veľkej časti to je za jedno, lebo väčšina ide po zelenom kopi, ktorý má vyústenie práve na mnou plánovanej zastávke Tilgnerova
Zastávka Park kultúry je pravda, že za ňu nebude náhrada ale zober si koľko ľudí ju využíva. Do kopy takmer nikto až na tých čo prestupujú z autobusov. Tí môžu prestúpiť aj na Lafranconi. Ako náhrada by slúžila kvalitná autobusová doprava. Chatam sófer je dobre, že je až za odbočením do tunela, lebo nezdržuje aspoň linky do tunela. Tiež je to zastávka s mizernou vyťaženosťou aj keď tá je potrebná, keďže sa tam nachádza Riverpar, a pár panelákov.
Čo sa týka zastávky Nám. Ľ. Štúra. Vyriešilo by sa tak spojenie KV do úplneho centra. Tie dve zastávky sú tam tak preto, lebo akeď príde napr. linka 2 tak má čas do odchodu. Aby nezdržovala tak stojí na vlasnom nástupišti. Bola by však Škoda, aby nestála aj na ďalšej zastávke a tieto zastávky by boli rozdelené a cestujúci by stáli niekde v strede a čakali Čo im pôjde skôr.
Prestupný uzol je podľa mňa riešený dobre. Tu je aj jeho riešenie
Navrh pekny, ale
- posunutie zastavky Nad Luckami nie je zrovna stastne riesenie. Nielenze zhorsis dostupnost elektriciek pre cca 1/3 Dlhych Dielov, ale bude nutit chodit ludi po znicenom chodniku bez osvetlenia a v zime bez posypania a odhrnania
- ak zrusit PKO, tak by bolo vhodne posunut Chatam Sofer blizsie smerom ku KV (pred odbocku do tunela) aby sa ciastocne nahradila PKO zastavka
- Nova zastavka na Nam. L Stura v smere na Safko - neviem ci to je vhodne za krizovatkou (ak vobec) zvlast ak by jedna elektricka mala stat na terajsej zastavke Nam. L Stura smer Safko a nasledne byt zdrziavana na druhej inou elektrickou
- celkovo zastavky Kamenne Namestie, Jesenskeho a Nam. L Stura riesis dost chaoticky a nezmyselne.
Ako to vlastne vyzerá s 25Tr? Plánujú ich ešte opraviť alebo rezignovali? ? Pozerám, že podľa výpravy to dnes skúšala 6702, ale ani sa tam neohriala a vystriedal ju záložák a potom 15Trka. ?
Taká otázka na imhd.sk, kde sa stratili články z oblasti MHD nielen v Bratislave? O metre v Bratislave, o MHD v iných mestách, napríklad v Ostrave a podobne?
Pekne čisté, veď práve tam sa dopravcovia starajú o čistotu vozidiel, aby boli tie vozidlá normálne opravené, keď je nejaká porucha napísaná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.