Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jkt #202743:
Prosím ťa na to,aby som si overil či je dotyčný revízor nepotrebujem vidieť jeho preukaz ? pozerám von a vidím partiu štyroch bezkrkých pupkatých týpkov a proste viem,že sú to revízori ? a ešte ideálnejšie keď sú dvaja 150cm vysokí aj s opätkami,suchí sú jak keby pol roka nejedli (keď zafúka silný vietor tak ich poláme) a pri nich stoja bezkrkí mamľasi tak to tiež vidíš na prvý pohľad ?
Reakcia na: TeBeCe #202753:
no, tak toto si isto nenechám ujsť. ? nie, že by som to už nerobil dobrovoľne počas svojich ciest, ale keď to ponúkajú ako projekt, som za každú srandu. ?

apropos, nech sa na mňa nikto nehnevá, ale ten text je zkopírovaný a preložený fakt otrasne. ? ?
Reakcia na: Petto #202761:
Eurovia ma predsa čas, cez víkendy sa na pilieri radšej vôbec nepracuje. Veď nie je sa kam ponáhľať.
Reakcia na: Petto #202761:
Tak to im krivdiim 🙂 Tolko namahy, dufam ze aspon tu cigaretku stihali... 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #202760:
Preco vymrete ? Ved na pilieri c.3 boli v stvrtok celkom 3 zivi robotnici o s cigaretkami o 16tej. ?
Reakcia na: Petto #202759:
este lepsie!
HS-min financii 30T, Min Financii - STU NB18, resp BN9,5 😃 ako "Náhradná doprava za električky", odtial po štúrovú T3SUCS. Skoro to isté ako kedysi K2S (L13) HLST-NLS 😃 len efektívnejšie s neprestupným 15min lístkom pre naších drahých turistov 🙂


Inak k dotazom od ostatných - fakt sa dačo robí na trati? vsade je to stale vymrete.....akurat na farskeho sa zacal nejaky material tvorit aj na strane cesty od stareho mosta (kde lezali stare panely na estakadu)....
Reakcia na: TeBeCe #202758:
A co ty vies . Mozno nasadia na useku HS - Min.financii novu obojsmernu Skodu 30 T. ?
Reakcia na: endrucio #202757:
Ono by aj stacilo, keby sa tam robilo iba jeden den v tyzdni, lebo niet sa kam ponahlat ?
Chcel by som sa opýtať, či sa na rekonštrukcii trate na hlavnú stanicu + obratisku pracuje 7 dní v týždni alebo len v pracovných dňoch? ?
Reakcia na: Peon #202726:
Ozaj, musí aj takúto drobnosť (nevykonanie časti trasy, ale s primeranou náhradou) nahlásiť vodič dodatočne na dispečing? Ešteže vodič 2 bol taký seriózny, že umožnil prestup cestujúcich k sebe v obratisku.
Reakcia na: Ámos #202751:
ano, aj to je moznost a ano, verim. ale z principu, ze tu zastavku uz mas blizko a 7 - 8 min prestup je dost, tak slapanie 10 min je este viac 🙂
Reakcia na: TeBeCe #202753:
Zeby sme sa prihlasili vsetci z yMHD? ?
Reakcia na: Marek1978 #202732:
Ja nechapem preco tam drbli zastavku "Jantárová cesta" 250m za zastavkou "Bosáková". Vivat Nosný Systém MHD! ?
Reakcia na: eMDi #202737:
https://goo.gl/maps/cE8VP tak da sa aj bez prestupu. V Bratislave musia ist pesi na MHD ludia aj dlhsiu trasu, aj do kopca.
Reakcia na: Petto #202735:
Ak sa DD musia spoliehat na L32 a L33, tak to Luky VIII zvladnu s prestupmi ci pesou dostupnostou a L99, L98, L95, L93, L91 a L59. Byval som kusok odtial, viem o com vravim.
Dnes sa pekne pracovalo na pilieri, minimalne dopoludnia ? https://www.facebook.com/video.php?v=357555981076368
Reakcia na: Mirtschi #202747:
Opravím sa: "...,že niečo vzdialene podobné sa už skúšalo tam,..." -resp. sa aspoň malo skúšať.
Reakcia na: S499.1023 #202741:
Ten odber prúdu pomocou pantografu mali mať tie duo vozidlá len počas jazdy po tej špeciálnej koľajnicovej dráhe. Na klasickej ceste mali jazdiť na naftu alebo odoberať prúd cez dva trolebusové zberače. Na dráhe mali ako opačný pól slúžiť bočné vodiace kolieska a lišty na koľajniciach ako vidno aj na tejto fotografií http://citytransport.info/Scans/Earthing_Shoea.jpg ,čo dokazuje aj tento text k nemu " View under the front of a guided duo-bus showing the front guide-wheel and 'earthing skate' in lowered position. Image sourced from an official brochure on the 'Dual-mode-bus' project. "
Neviem teda, či táto fotografia je skutočne z Essenu alebo odinakadiaľ http://citytransport.info/Scans/Merc_0_305_G2a.jpg , skúšky odberu prúdu cez pantograf však mali byť minimálne v pláne.
- Mňa len zaujal ten projekt trolejového vedenia v Los Angeles a preto spomínam Essen, že niečo vzdialene podobné sa už skúšalo tam, no, bez úspechu a to, že vozidlá, ktoré odoberajú prúd pomocou pantografu by mali mať aj svoju vodiacu dráhu. Čo sa týka však los Angeles, tam sú tie dva pantografy už podľa pohybu vozidla navádzané a posúvané po streche počítačom.
Neodsudzujem to hneď na neúspech, ako sa to však celé ujme, ukáže sa až v praxi.
Reakcia na: jkt #202745:
No ja mam skusenosti, ze revizori vacsinou nemaju odznak na sebe, ale ked ich slusne poziadam o preukazanie sa, nemaju problem (samozrejme potom podakujem a dam listok/PCL). Iba raz sa mi stalo, ze si zacal nieco somrat pod nos, ale to iba preto, ze mal odznak schovany vo vnutornom vrecku bundy a musel ho vytahovat, co som dokazal pochopit, ked sa snazil rychlo prebehnut vozidlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.