este lepsie!
HS-min financii 30T, Min Financii - STU NB18, resp BN9,5 ako "Náhradná doprava za električky", odtial po štúrovú T3SUCS. Skoro to isté ako kedysi K2S (L13) HLST-NLS len efektívnejšie s neprestupným 15min lístkom pre naších drahých turistov
Inak k dotazom od ostatných - fakt sa dačo robí na trati? vsade je to stale vymrete.....akurat na farskeho sa zacal nejaky material tvorit aj na strane cesty od stareho mosta (kde lezali stare panely na estakadu)....
Ozaj, musí aj takúto drobnosť (nevykonanie časti trasy, ale s primeranou náhradou) nahlásiť vodič dodatočne na dispečing? Ešteže vodič 2 bol taký seriózny, že umožnil prestup cestujúcich k sebe v obratisku.
Ak sa DD musia spoliehat na L32 a L33, tak to Luky VIII zvladnu s prestupmi ci pesou dostupnostou a L99, L98, L95, L93, L91 a L59. Byval som kusok odtial, viem o com vravim.
Ten odber prúdu pomocou pantografu mali mať tie duo vozidlá len počas jazdy po tej špeciálnej koľajnicovej dráhe. Na klasickej ceste mali jazdiť na naftu alebo odoberať prúd cez dva trolebusové zberače. Na dráhe mali ako opačný pól slúžiť bočné vodiace kolieska a lišty na koľajniciach ako vidno aj na tejto fotografií http://citytransport.info/Scans/Earthing_Shoea.jpg ,čo dokazuje aj tento text k nemu " View under the front of a guided duo-bus showing the front guide-wheel and 'earthing skate' in lowered position. Image sourced from an official brochure on the 'Dual-mode-bus' project. "
Neviem teda, či táto fotografia je skutočne z Essenu alebo odinakadiaľ http://citytransport.info/Scans/Merc_0_305_G2a.jpg , skúšky odberu prúdu cez pantograf však mali byť minimálne v pláne.
- Mňa len zaujal ten projekt trolejového vedenia v Los Angeles a preto spomínam Essen, že niečo vzdialene podobné sa už skúšalo tam, no, bez úspechu a to, že vozidlá, ktoré odoberajú prúd pomocou pantografu by mali mať aj svoju vodiacu dráhu. Čo sa týka však los Angeles, tam sú tie dva pantografy už podľa pohybu vozidla navádzané a posúvané po streche počítačom.
Neodsudzujem to hneď na neúspech, ako sa to však celé ujme, ukáže sa až v praxi.
No ja mam skusenosti, ze revizori vacsinou nemaju odznak na sebe, ale ked ich slusne poziadam o preukazanie sa, nemaju problem (samozrejme potom podakujem a dam listok/PCL). Iba raz sa mi stalo, ze si zacal nieco somrat pod nos, ale to iba preto, ze mal odznak schovany vo vnutornom vrecku bundy a musel ho vytahovat, co som dokazal pochopit, ked sa snazil rychlo prebehnut vozidlo.
Ja som bol až prekvapený, prečo sa do mňa pustil, lebo som ho len upozornil na odznak. Áno, provokoval som tým, že som odmietal vytiahnuť električenku, kým mi neukázal odznak, ale čo sa vyjadrení týka, v hraniciach slušnosti som bol. Preto ma to prekvapuje, ak si záznam vypočuli, buď sú tam všetci nejakí nervózni alebo fakt na nahrávke nič nebolo počuť, to je reálnejšie
No, natlačila tam síce dosť veľa omáčky, ale to podstatné tam napísané je: postup dotyčného revízora bol preverený a neboli zistené nedostatky. Neviem, ako presne si sa do diskusie zapojil ty, ale pravdepodobne si nebol úplne ticho, keď si dal revízorovi dôvod komentovať tvoje "poznámky," príp. si tiež nepredstavoval vzor formálnej slušnosti. Skrátka sa revízor (podľa vnútornej kontroly) v danej situácii správal v stanovených medziach (ktoré samozrejme v prípade revízorov nie sú tak moc prísne, to by musel byť aspoň vulgárny, aby dostal postih).
Alebo na tej nahrávke neni počuť nič, len šum ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
HS-min financii 30T, Min Financii - STU NB18, resp BN9,5
Inak k dotazom od ostatných - fakt sa dačo robí na trati? vsade je to stale vymrete.....akurat na farskeho sa zacal nejaky material tvorit aj na strane cesty od stareho mosta (kde lezali stare panely na estakadu)....