Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JamaVOku #198069:
z jednoducheho, zamedzenie unikom cestovneho...
Reakcia na: S499.1023 #198067:
pomiešalo sa to lebo som sa nevyjadril dobre. Ale niektorí to pochopili. Ja som reagoval na tu jeho vetu o revízoroch, že poobední končia o 21 a noční začínajú o 23. Na to som odpovedal, že ak je to pravda, tak to bude posledné roky, lebo v minulosti tí poobední končili v noci rôzne a tí noční určite začínali pred 21., takže čo si ja pamätám určite nebola taká "diera" kedy by v meste nebol ani jeden revízor.. teda určite nie pravidelne..
Reakcia na: dyspozytor #198068:
A to akoze z akeho dovodu?
Reakcia na: 810zssk #198029:
skor ci neskor sa aj tak prepracujeme k nastupu cez predne dvere na a-bus linkach typu:77,82,130... plus vsetky tzv. midibusove, s moznym rozsirenim aj na dalsie v so+ne+sv.
Reakcia na: Mike #198065:
te s Ámosom pomiešali dokopy najmenej tri veci:
a) Ty hovoríš o zamestnancoch DPB.
b) Ámos hovorí o turnusoch krátky - dlhý týždeň (poväčšine čašníci a iní krčmári).
c) Ja hovorím v súlade s jeho zadaním o 12 h smenách, kde sa väčšinou robí denná - nočná - voľno - voľno a strieadnie smien najobvklejšie býva o 06:00 a 18:00.
Reakcia na: Ámos #198064:
Už si sa stal hovorcom obyvateľov Bratislavy alebo používaš pluralis maiestaticus?
Mne sa teda viac páči model Cottbus, kde do všetkých KT4 vložili NP diel a majú všetky sopje garantovane bezbariérové ako 5,5 garantovaného NP poradia.
Reakcia na: Ámos #198063:
Tak to bude nejaký najnovší výmysel tohto vedenia... čo ja si pamätám jednak aj tí poobední vždy rôzne začínali a potom robili +8 hodín (niekedy od 12tej, inokedy od 13, 14 a tušim aj na 15tu chodili občas - tí boli do 23..). A tí čo chodili na nočáky začínavali okolo 20-21. hod..
Reakcia na: S499.1023 #198061:
No to sa zda, ze radsej 60x 29T/30T (aj ked jednooky medzi slepymi kral) a garantovane poradia NP vozidiel a zvysok T3 nech len dozije.
Ziadne vane nechceme ?
Reakcia na: S499.1023 #198062:
No a ja zase nepoznam nikoho v turnuse kraty-dlhy, kto by mal elektricenku ?
Dovod je aj ten, ze koncia vacsinou po 22.00, takze si uz listok necvakaju ?

To je uz ale chyba DPB, ze je verejnym tajomstvom, ze vecerna sluzba konci revizorom o 21.00 a nocna zacina o 23.00.
Reakcia na: Ámos #198060:
Ľudia, pracujúci v 12 h prevádzkach väčšinou využívajú dlhšie voľno medzi smenami na voľnočasové aktivity, takže paradoxne využívajú električenku ešte viac. Aspoň ja nepoznám nikoho s turnusom DNVV, kto by električenku nemal.
Reakcia na: Ámos #198059:
Vaňa samozrejme JE odpudivá záležitosť. Ale z hľadiska pomeru cena/úžitok neoprekonateľná.
Reakcia na: S499.1023 #198054:
a spravme si prepocet celej masy ludi, pracujucich na smeny v 12h prevazdke a dostavame pocet 15*2*0,825 a sme na cisle 24,75€ ?
Reakcia na: S499.1023 #198056:
aha, to som o T6 nevedel a nikdy sa ani nedocital. Predpokladal som, ze ked to ide s KT8... moja chyba.

Vana je pre mna to co som napisal. Je to odpudiva zalezitost. Ale to je ciste subjetkivny pocit.

To potom radsej 2xT3 so strednym clankom. Samozrejme kotas celo, lebo zakaznik musi mat pocit, ze ide v novom vozidle!

A tiez sa treba pozriet na cenu takejto prerabky a novej elektricky. Ci sa proste neoplati zo strednodobeho a dlhodobeho hladiska viac nove a moderne elektricky.
Reakcia na: mark178 #198055:
Ty si niečo nepochopil, najmä ten smajlík na konci príspevku. Ale na časť tvojej reakcie ti odpoviem úplne vážne - ak by si nedal ani cent, tak máš možnosť IHNEĎ zahájiť spotrebiteľský bojkot DPB a začať chodiť pešo!
Reakcia na: 810zssk #198029:
To ke ptázka, či by sa neoplatil, ak sa oplatí v Amsterdame po krátkom extempore so samooblsužným odbavovaním, ak sa oplatia turnikety v metrách ako Londýn, Paríž - ja keď by som bol veľmi nerád, ak by sme k niečomu takému dospeli.
Reakcia na: Ámos #198051:
Už to bolo asi tak tisíckrát povedané - T6 nie je kvôli konštrukcii rámu vhodná na modernizáciu so zmenou koncepcie. Prečo asi všetky podniky modernizujú T3 a T6 nechávajú dožiť?
Vaňa v T3 nie je porovnateľná s dieselom v Š120L. Ale ty takéto manipulácie rád.
Reakcia na: S499.1023 #198054:
serieš si do huby doslovne.. je tam priestor ale za tie "kvality" bratislôavskej MHD niekedy by som nedal cent... stane sa že raz az čas je niečo nevypravené alebo čo, pochopím, ale aby nedokázali vyčistiť tie spreje a bojovať proti tomu už mi príde blbé....
Reakcia na: MatejBA #198023:
Ak by som používal MHD LEN na cesty do práce a z práce, tak pri využití štvorcestného 60-minútového lístka ťa to vyjde v priemere na 0,825 * 2 * 21 = 34,65 EUR mesačne, takže tam je ešte tučný priestor na zdražovanie PCL ? .
Reakcia na: S499.1023 #198050:
pisal som uz aj v druhom prispevku.
Ja nenravim, ze tato cenova politika je zvolena pre DPB spravne. Ale robi sa to tak bezne. Aby sme sa netvarili, ze je to nejaky novotvar "ekonomickej teorie" DPB.
To ci je tato politika uspesna, vhodna, efektivna je uz inou vecou, viac ci menej (ne)vhodnou na diskusiu tu.
Reakcia na: 810zssk #198025:
ja som prispevkom nechcel tvrdit, ze je to spravna cenova politika.
Ja som len napisal, ze aj taka je bezna. Robia/robili to tak aj napriklad mobilny operatori. Novy zakaznik dostava vacsie vyhody ako ten stary.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.