Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #201334:
Čas na palubáku nie je na 100% synchrónny. Pred pár mesiacmi meškával čas na L37 vozidlo č. 2121 (tuším, určitú dobu som si to číslo pamätal, plánoval som to napísať) o 2 minúty. Pod mostom SNP vodič musel vidieť, že linka s rovnakým odchodom (L91) už dávno odišla a aj tak ho neťuklo, možno to ani nema za povinnosť nastavovať hodiny. Kvôli tomu som raz cez víkend zmeškal prestup na L21 na Patronke (tam podla CP sú naň 3 minúty).
Reakcia na: Valec #201347:
88 by snáď mohla postačiť...
Reakcia na: Valec #201347:
a sak mozu nastupit aj na 88 alebo 184 zastavi v smere k EUBA aj na AUPARK
Reakcia na: Ike #201345:
Naviac sú tie pruhy tak neprirodzene zakrivené, zúžené, že teraz tam už vodiči majú čo robiť aby vykľučkovali bez nehody.
Ahojte,

to čo spravili s Lamačskou? žiadny BUS pruh a 2 odbočovacie pruhy?
Reakcia na: Valec #201343:
Na dozornu radu som zabudol, pravda.
Reakcia na: 810zssk #201341:
No, ale ten predseda tiež sedí v dozornej rade DPB a navyše je čelnom strany, ktorá je v zastupiteľstve vo väčšinovej koalícii...
Reakcia na: ivanbuto #201334:
Ja sa čudujem, že sa za to nehanbí pozíciou najvyšší predstaviteľ mesta... a pritom to chce len tak málo (a dokonca žiadne financie).
Reakcia na: Petto #201340:
Predseda DK imho nema nic s fungovanim DPB, okrem sluzieb ktore si objednava mesto. Zial.
Reakcia na: ivanbuto #201338:
A predseda d.k. tiez nevie s tym nic ? Je to naozaj ubohe posledne dni.
Reakcia na: 810zssk #201324:
Každopádne to treba zjednotiť lebo niekto to pretláča niekto nie a tým pádom sú veľké nepravidelnosti na trase. L68 to nemá ani ,kde vyrovnať.
Reakcia na: TeBeCe #201337:
Zasiahnuť priamo nie, akurát povedať názor, navrhnúť... to aj spravím.
Reakcia na: ivanbuto #201334:
A nemozes zo svojej pozicie proti tomu nejak zasiahnut?
Reakcia na: eMDi #201335:
ale ta sorka tam bola dnes nie včera ?
Reakcia na: Valec #201328:
tiez som sa cudoval, ale nahradzal to podla vypravy jeden sor.
Reakcia na: Valec #201328:
Ja pridám ďalšie:
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/pravidla-pouzivania-sluzby-sms-cestovny-listok/

"Nie je teda možné, aby sa stala situácia, že čas na označovači cestovného lístka nie je synchrónny s časom prijatého platného SMS cestovného lístka."
Tu niekto klame, pretože môže nastať aj situácia, že čas na palubnom počítači nie je synchronizovaný (napr. je v poruche rádiové spojenie), mali sme aj u nás prípad, že v jednom vozidle meškal čas asi 1,5 minúty, trvalo to niekoľko týždňov. Je to síce veľmi zriedkavé, ale stať sa môže.

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/kazdodenna-kontrola-dispecerov-na-karloveskej-ulici/

Tu už sa hanbím ako pes. ?
Reakcia na: Valec #201328:
V akej reči ? asi pochádza z tej, kde majú aj "kajšmentke" ?
Reakcia na: Ik #201317:
Na druhej strane je otázne, či prínosy tejto funkcie v bratislavských podmienkach prevyšujú negatíva (časové zdržania). Preplnenosť spojov sa v dohľadnej dobe neodstráni, je problém len udržať rozsah vzkm, takže posilňovanie intervalov na tých linkách, kde jazdia mercedesy, asi zatiaľ nebude.
A predsa väčšina vozidiel by mala už byť vybavená čidlami, ktoré snímajú prípadné privretie vo dverách, takže v takej situácii by vodič nemal byť vinný, najmä ak cestujúci zle stál v priestore dverí alebo snažil sa nastúpiť už počas zatvárania dverí...
Reakcia na: VLK #201325:
Len doplním, že to je najmä z dôvodu zahnutého tvaru dverí vozňov hlbinného metra, kedy dochádza k nepekným ranám pre ľudí neznalých, resp. tých, čo si neuvedomia, že aj keď stoja vo vlaku, ich hlava je mimo neho. Plus, najčastejšie hlásenia sa týkajú ľudí, ktorí sa ťažko opierajú o dvere - čidlo následne blokuje rozjazd krátko po potiahnutí súpravy (ale nebrzdí) a nasleduje šklbací rozjazd pokiaľ sa danej osobe neuráči odlepiť od dverí.. Zaujímavé aj je, že po dosiahnutí vyššej rýchlosti systém zrejme začne hlásenia o nedovretých dverách ignorovať a vlak už neobmedzuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.