Reakcia na: VLK #201325:
Len doplním, že to je najmä z dôvodu zahnutého tvaru dverí vozňov hlbinného metra, kedy dochádza k nepekným ranám pre ľudí neznalých, resp. tých, čo si neuvedomia, že aj keď stoja vo vlaku, ich hlava je mimo neho. Plus, najčastejšie hlásenia sa týkajú ľudí, ktorí sa ťažko opierajú o dvere - čidlo následne blokuje rozjazd krátko po potiahnutí súpravy (ale nebrzdí) a nasleduje šklbací rozjazd pokiaľ sa danej osobe neuráči odlepiť od dverí.. Zaujímavé aj je, že po dosiahnutí vyššej rýchlosti systém zrejme začne hlásenia o nedovretých dverách ignorovať a vlak už neobmedzuje.
petoo
"Dispečing DPB zaznamenal počas včerajšieho dňa 29. júla 2014 niekoľko .... "
To že sa tlačove oddelenie DPB zaoberá naozaj všeličím (len nie tým čim by sa malo) sme si už asi všimli všetci ? ale veštenie je myslím že novinka ?
inač som zvedaví akým patentovaný spôsobom si dielne poradia s tým mechom, žeby plech a nity ? ? ? ?