Reakcia na: N/A #202786:
Diskusia o obratisku v Petržalke v tejto (I.) etape už bola na rôznych úrovniach, stále je a isto aj bude. Základné tézy su o tom, že - ak nebude, tak tam budú môcť jazdiť iba obojsmerné vozy 30T (ktorých však bude 30, takže už sa dajú riešiť aj nejaké prípadné výpadky; jedine že by sa musel neskôr stiahnuť celý typ, ako v Prahe 14T). Na druhej strane ale bude nepriamy tlak na pokračovanie výstavby aj ďalších etáp, keďže to ukončenie si to vyslovene bude vyžadovať.
- keby bolo, tak by tam mohli premávať ľubovolné električky, ktoré v Ba máme, takže by sa tam dali napr. v prípade potreby aj nejaké odkloniť a pod. Pre odporcov električky by to ale mohol byť signál, že električka už je ukončená a ďalej do Petržalky začnú plánovať nadvlak... (ešte nevieme kto bude primátor a čo vlastne bude presadzovať..)
S499.1023
2) Že ten Mercedes na fotografii bolo vozidlo, schopné pohybu LEN na navádzanom úseku, bolo obojsmerné, nemalo volant(y) a na jednej strane vozidla boli dokonca ovládacie prvky električkového typu.
3) Na fotografii je vozidlo, ktoré sa skladá z dvoch dvojnápravových sólo vozidiel, spojených zaveseným medzičlánkom bez náprav. Ako by asi takéto vozidlo jazdilo po ceste? Článok sa taktiež zmieňuje o tom, že žiadne mesto o toto podivné vozidlo neprejavilo záujem.
Podľa môjho osobného názoru je dotyčná fotografia fake z propagačného materiálu výrobcu a vozidlo fyzicky nikdy neexistovalo.
Záverom: Spurbusy v Essene nemali nikdy nič spoločného s diskutovanými americkými trolejbusokamiónmi.