Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
„Na električkových zastávkach sa v zmysle Slovenskej technickej normy (STN) bočné steny prístrešku neosadzujú,“ uviedla hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová.

Mám taký pocit, že pani výhovorkyňa nám nehovorí úplnú pravdu... či?

https://kosice.korzar.sme.sk/c/20608313/reklamka-postavi-desiatky-pristreskov-mhd.html
Potreboval som ist z Nam. Maratonu Mieru na zastavku Magistrat KE, siel som na zastavku elektricky NMM, dozvedel som sa ze tam tymto smerom nahrady za 6 a 9 nejdu, tak som siel pesi na dalsiu zastavku a zistil som, ze ziadna X nahrada nejde az na Magistrat, tak som siel spat na zastavku NMM, dvojkou, potom pesi na Krajsky sud a nasledne 71/72 na Magistrat.

Chapem ze je to teraz zlozite, ale nejake oznamy o skratenych trasach by mohli byt na dolezitych zastavkach.

Taktiez tusim X2 presla okolo zastavky elektriciek na NMM a nestala tam, na dalsej uz tusim X busy stoja, raz som tam uz siel a preto som predpokladal ze aj na NMM budu stat, je to dost chaoticke.

Pre starsich ludi to je este komplikovanejsie, pridu na NMM, precitaju si ze 6 a 9 tam nestoji (ak tam dovidia), pojdu pesi na tu zastavku a zistia ze na Magistrat nejde, tak opat musia ist pesi a hladat nejaku novu trasu, v tychto horucavach.

Az teraz som zistil ze 9 a 6 idu na Magistrat, treba prestupit, ale tiez tusim nebol ziadny oznam na zastavke, starsi ludia si trasu na internete tiez nenajdu, mohol by byt vo folii oznam aj s informaciou o prestupe, stacila by jedina veta, ze od zastavky A premavaju dalej linky 6 a 9 po povodnej trase.
Reakcia na: Davidoshmhd #81681:
Pán nie je trochu mimo, pán je úplne mimo.
Reakcia na: Dispecer #81683:
No dobre, ale napr. bus nemá aj okná polepené. Ináč, ďakujem za pekné fotky. ?
Reakcia na: N/A #81680:
Ano, preto Mercedes vyraba aj upravenu verziu svojich vozidiel (ina predna maska) len aby sa na ne dala nalepit reklama. CVR je bezna aj vo vyspelych krajinach. Avsak prave aj ty dokazujes, ze my medzi tie vyspele krajiny veru nepatrime...
Reakcia na: mi.v #81679:
Lenže Praha alebo celkovo v iných vyspelých krajinách používajú ROZUM. Napríklad prečo Praha NEDÁVA celovozidlové reklamy? Asi aj preto lebo ak príde tram alebo bus na zastávku a je polepený všelijakými blbosťami tak ako cestujúci si má vybrať ktoré dvere použiť aby sa vyhol preplneným dverám a tým zrýchliť nástup do vozidla? Logika, to adresujem pre "milovníkoch" celovozidlových reklám. Tu ako by už nepoužívali rozum. Zaplatím si a je mi jedno čo sa stane druhým. Hlavne, že JA JA JA a JA mám. To je tá debilná slovenská vlastnosť. Egositická! Reklama na bus "Aktuality". V zadnej časti pri motore je pre číslo vyrezaný taký malý štvorec, že voľeľ radšej tam vôbec nebyť ako by mal niekto hútať čo to prišla za linka.
Ešte trochu kritiky obratisko na B. Němcovej: nástupná zastávka v ľavom oblúku. Viem, že asi to nešlo inak. Cestujúci dobiehajúci na zadné dvere tam budú riskovať úraz.

Praha: "... u novostaveb tramvajových tratí jsou zastávky umístěné v levém oblouku zakázány." (zdroj: http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041516)
Reakcia na: sc_ke_sk #81677:
Som rád, že zastávky AD v smere k Rybe a na Alejovú budú tiež za križovatkou.

To že chýba koľajová spleť od Jazera, mi stále vadí. Pritom iste nešlo o peniaze, keďže v smere z Barce ju vložili. Čo sa pri projektovaní stalo?

A tiež, neviete niekto, prečo v blízkosti križovatky tak mnoho úsekov trate, ktoré sú mimo ciest, dostalo asfaltový zvršok? Pred zastávkami do Barce, na Južnú triedu, na Alejovú, na Jazero vrátane koľajovej spojky, ... všade je trať zaliata do asfaltu. Dlhšie tak vydrží?
Reakcia na: Podhradovčan #81675:
Tá predsa existuje ešte, nie?
Reakcia na: Troll #81673:
A 6267 ???
Reakcia na: Bjorn #81672:
nebyť toho, že zhoreli 4308 a 3004, tak by ani 4082 a 4085 neostali....bola snaha nechať aj jeden pápežák /4212/, ale muselo byť 19 vyradených vozov za 19 citelisov....
Reakcia na: Bjorn #81672:
Lebo na to vtedy niekto myslel. Ale ako sme sa presvedčili pri poslednom nákupe elektrobusov, už sa na to nemyslí (6289, Novoplany, Ikarusy 415,...).
Reakcia na: veteran #81671:
Keď sa vyraďovali Ikarusy, tak ostal aj historický voz. Ak sa nemýlim, tak aj tento mohol byť nahradený novým vozidlom pod podmienkou, že sa Ikarus nebude používať v pravidelnej doprave. Či?
Reakcia na: Podhradovčan #81670:
Ta deee, chystajú sa nové elektrošmejdy, tak bude treba šrotovať všetko, čo sa nájde pohodené na Hornádskej.
Reakcia na: Dispecer #81669:
Ja len dúfam že aspoň jeden 15 metrový solaris bude historičák. Vtedy v roku 2000 to bolo doslova supervozidlo, ktoré nám aj Bratislava závidela. Aspoň jeden kus, ktorý nám pripomenie časi kedy sme mohli Košice nazvať "Solarisovo".
Reakcia na: Alco #81668:
Ehm, nebudeme sa čoskoro zbavovať len o rok mladších Solarisov? ?
Reakcia na galériu TramvayTag z Wiedne: ...Historický NÍZKOPODLAŽNÝ autobus Graf...boha aj s Rakušákmi, ich historické vozidlo by v DP bolo vlajkovou loďou a supervozidlom aj napriek veku medzi súčasným "unifikovaným" vozovým parkom. Kedy sa budeme mať rovnako aj my...?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.