Súhlasím, je to totálny nezmysel. Napadá ma ale skôr, že 19tku tamaď poslali prakticky absencii náhradnej dopravy za električky v danom úseku. Hoci je to totálny nezmysel, jedine týmto si to dokážem vysvetliť. Skutočne to cestujúcich nepridalo, a pridalo to jedine státie v kolóne. ?
ta zmena "19" smer Nad Jazerom/KVP cez Watsonovu to teda bol bohovsky napad. Poobede v spicke sa z cca 15 minutovej cesty v horucom autobuse stalo 10minutove statie v kolone, na svetelnej krizovatke watsonka, a 20+ minutova cesta v saune.
Velka "vdaka a odmena" patri tomu, kto toto vymyslel. Za odmenu by mal povinne jazdit takym spojom, po zvysok platnosti tohto koridoru, aby si tie napady vypotil z hlavy... ?
Ono, veľký priestor na otvorený zvršok v križovatke VSS nie je. Sú tam veľmi krátke úseky, ktoré by boli vhodné na to. Skôr sa čudujem, prečo nepoužili na niektorých miestach namiesto toho zámkovú dlažbu na povrchovú úpravu zvršku.
Súhlasím s tebou. Na B. Němcovej a Zimnej mala byť pevná jazdná dráha. Ale to by museli byť iní ľudia na magistráte a projekt by nemohol byť "zbúchaný" na poslednú chvíľu a za čo najlacnejšie na úkor kvality a nových technológií.
súhlasím, ale na druhej strane neviem, či typ ulice ako je B. Němcovej je vhodná pre otvorený zvršok. Jazdné pruhy sa mi tam vidia príliš úzke, dostatočne neumožňujúce napr. obchádzanie odstaveného auta. Otvorený zvršok do stredu cesty sa podľa mňa hodí predovšetkým do ulíc, kde sú dva jazdné pruhy v každom smere. Otvorený zvršok a vedľa neho jeden jazdný pruh je podľa mňa, ako hovoria Angličania, "no-no" [nou-nou].
Ja som len narážal na to, že niekto tento systém obhajoval v okolí križovatky VSS. Myslím si, že obyčajný otvorený zvršok má oveľa viac výhod ako toto riešenie.
O tom, že PJD na Zimnej, resp.Komenského ulici je lepšie riešenie ako v súčasnosti používaný kočkopes z betónových podvalov a betónovania a asfaltovania týchto podvalov som písal už viackrát. Všetci to vedia, len do Košíc to nedorazilo. Po niekoľkých rokoch si vytvárame potenciálne problémy pri stabilite a stavebnej neporušenosti asfaltového krytu. Samozrejme väčšina politikov už nebude na svojich stoličkách, resp. sa budú tváriť, že museli sa presne takto použiť eurofondy a nebola žiadna iná možnosť.
Kino Družba – Ulica ČSA – termín realizácie: jún2017/júl 2017; vylúčená el. doprava z úseku Kino Družba – Amfiteáter – Radnica St. mesta. Okrem toho, nejazdia električky ani na Komenského a na „juhu“ z dôvodu pokračujúcej rekonštrukcie križovatky VSS - výmena trakčných stĺpov v obratisku Amfiteáter, rekonštrukcia meniarne „D“.
ale zas musím povedať, že tá pasáž o Triede SNP nie je pravdivá
ako pozerám do toho harmonogramu, tak jún a júl je síce zakreslený, ale svetlejšou farbou čo znamená - "procesy výstavby s minimálnym obmedzením dopravy, bez výluky električkovej dopravy" a to sa dodržalo, akurát sa odstavila meniareň (ale to je taktiež napísané v harmonograme)
Skutocne ti ukaze grafiku nakupu listka, lenze citaj co tam je napisane - 90 dnovy listok platny po zastavku... Samozrejme ti to kredit nestiahne, lebo platny listok uz mas. Zislo by sa dat inu grafiku pre prilozenie s mesacnikom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran