Má to aj svoje nevýhody: nevidíš celú trasu linky, nevieš ktorý spoj vykonáva ktorá linka - rôzne druhy/dĺžky vozidiel, rôzna spoľahlivosť CP (meškanie) vzhľadom na predošlú trasu, rôzna očakávaná obsadenosť či iné špecifické parametre (napr. taká L11 ?). Nezavádzal by som spoločné CP automaticky všade, kde sa dá.
Som zvedavý, čo urobia s Pragou Golden, ktorá tajne hrdzavie v garáži vrchárov. Má ohnutý a zlomený podvozok, nefunkčný adaptér, ale na vyradenie je moc "nová". Údajne od firmy, čo DPMK predala Renault Duotram bola ponuka na druhý voz s tým, že by dodali len podvozok s adaptérom a plošina by sa naň nahodila z Pragy (to je jediná funkčná časť na Prage), ale je stále nejako ticho. Hát, uvidíme...
Ď.
Pretože na lístku je písané že neplatí na nočných spojoch, zrýchlených a linky s označením R. Tak mi nešlo do hlavy že ktoré sú to tie zrýchlené spoje
Jednorazový papierový cestovný lístok je neprestupný, neplatí pre nočný spoj, a neplatí na zrýchlených spojoch a spojoch označených "R" do U. S. Steel Košice. Z toho vyplýva, že tento lístok neplatí ani na zrýchlených spojoch, čo sú spoje, resp. linky ktoré sú tak označené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tom393