Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladislav 48 #53926:
Daj si Ibalgin. A potom sa opýtaj pána inžiniera, prečo sa tá preferencia nezapne (netreba nič robiť, len to zapnúť). Keď už je to pán dopravný expert, tak by mal mať nejaké slovo. Ale doteraz som nič iné ako výhovorky (nebola taká požiadavka, mesto/investor si to neobjednal, spĺňa to STN na najnižšej možnej prípustnej hodnote...). A potom sa môžeme baviť aj o nejakej neexistujúcej preferencii v Bratislave.
Teda mládenci, dojali ste ma. Rozbehla sa tu celkom zaujímavá diskusia k preferencii električiek medzi PTI, VLK - om a VLI a zabili ste to takými kravinami, že to až bolí.
Reakcia na: Furčan #53920:
veď minule som ti dáva ICQ, čakal som, že sa ozveš (210780643) ?

Re #53921 VLK: tak to môžeš objasniť

Re #53923 Dispecer & #53924 Furčan: ?
Reakcia na: Dispecer #53923:
trochu upresnim ? .
#10, ex. #371, kupena 1963
#12, ex. #399, kupena 1963
#21, ex. #180, kupena 1947
#22, ex. #186, kupena 1947
#23, ex. #202, kupena 1947
#24, ex. #206, kupena 1947
#25, ex. #209, kupena 1947
#26, ex. #212, kupena 1947
#27, ex. #213, kupena 1947
#28, ex. #216, kupena 1947
#29, ex. #223, kupena 1947
#30, ex. #178, kupena 1948
#31, ex. #179, kupena 1948
#32, ex. #189, kupena 1949
#33, ex. #192, kupena 1949
#34, ex. #196, kupena 1949
#35, ex. #185, kupena 1950
#36, ex. #197, kupena 1950
#37, ex. #203, kupena 1950
#38, ex. #204, kupena 1950
#39, ex. #205, kupena 1950
#40, ex. #230, kupena 1952
#41, ex. #231, kupena 1952
#42, ex. #233, kupena 1952
#43, ex. #245, kupena 1952
#44, ex. #246, kupena 1952
#45, ex. #247, kupena 1952
#48, ex. #235, kupena 1953
#49, ex. #237, kupena 1953
#50, ex. #244, kupena 1953
#51, ex. #248, kupena 1953
#52, ex. #249, kupena 1953
#53, ex. #252, kupena 1953
#54, ex. #268, kupena 1953
#55, ex. #279, kupena 1953
#56, ex. #280, kupena 1953
#57, ex. #281, kupena 1953
#58, ex. #282, kupena 1953
#59, ex. #285, kupena 1953
#60, ex. #270, kupena 1953
#61, ex. #271, kupena 1953
#62, ex. #243, kupena 1955
#63, ex. #274, kupena 1955
#64, ex. #288, kupena 1955
#65, ex. #289, kupena 1955
#66, ex. #293, kupena 1955
#67, ex. #295, kupena 1955
#68, ex. #296, kupena 1955
#69, ex. #298, kupena 1955
#103,ex. #363, kupena 1985
#104,ex. #364, kupena 1985
Dúfam že toho nieje veľa 🙂.
Reakcia na: jt #53917:

MWG Györ #1 (ex K.V.K.V. odvlečené do Magdeburgu, zrekonštruované v Budapešti v roku 1951, potom jazdiace v Miskolci, odkúpené 1983 Technickým múzeom v Brne, v súčasnosti "naspäť" v Košiciach)
Ringhoffery:
- ex. Praha dodané 1947 - 1955, t. j. po 2. svet. vojne: 10, 12, 21 + ďalších cca. 45 električiek
- ex. Praha dodané 1968, určené k vyhliadkovým jazdám: 103, 104

Košice nemali žiadny nový Ringhoffer, všetky boli odkúpené od DP Praha, či už ako náhrada za odvlečené električky alebo k vyhliadkovým jazdám.
Reakcia na: VLK #53921:
Oni vedia lepšie lebo oni tie repraky videli cez mriežku ?
Reakcia na: MHDmarek #53914:
jt nemá pravdu
Reakcia na: jt #53917:
ta keby som mal na Teba ICQ alebo inu blbosť, tak to tu nebudem zapratavať 🙂.
Reakcia na: Furčan #53916:
103 je na Hlavnej, 104 ešte stále ako vyhliadková. ?
Reakcia na: Furčan #53915:
no ani to po sebe neopravujem radšej ? ?
Reakcia na: Furčan #53916:
No mám z toho guláš. Ale Dispecer, alebo niekto iný nás určite zasvätí do toho, ako to vlastne je.
Reakcia na: jt #53913:
ešte doplním že (neviem ktorá je ktorá, 103 a 104), ale jedna stále jazdi občas ako vyhliadková a druha je odstavovana na Hlavnej ul. ako letná záhrada.
Reakcia na: jt #53913:
keđ počítam tak tam vidím viac ako dva, napíšem "všetke": 10, 12, 21, 103, 104, a ku nim jedna ozaj pôvodná Košická z 1914 #1
Reakcia na: Yogi616 #53912:
jt má pravdu
Reakcia na: Dispecer #53910:
Takže dva, ako som vravel. Škoda, že aj tieto posledné dopadli takto...

Re #53912 Yogi616: Reproduktory funkčné sú, len ich treba pozapájať.
Reakcia na: MHDmarek #53911:
lebo (nie všetky) reproduktory sú nefunkčné
Prečo nehlásia všetky KT8D5 cez reproduktory?
Reakcia na: Furčan #53908:
Podľa knižky Košické električky ich bolo 48, z ktorých boli zachované po 15.04.1968 (zrušení prevádzky dvojnápravových električiek, Veľkonočný pondelok) iba #10 a #12 (obe r. v. 1920)*, ktoré boli preradené medzi pracovné vozidlá. V roku 1986 sa k nám dostali ďalšie - #103 a 104, ktoré k nám tiež prišli z Prahy a slúžia/slúžili odvtedy ako vyhliadkové vozidlá.

* - Pred 15. aprílom sme mali 12 motorových a 10 vlečných vozidiel. V roku 1997 pribudla medzi "budúce" historické vozidlá električka Ringhoffer #21, ktorá dnes má 102 rokov (r. v. 1908) a je kratšia ako zvyšné zachované Ringhoffery. ?
Reakcia na: Furčan #53908:
Hej, ale do dnešných čias sa ich zachovalo koľko? Mne sa zdá, že sú dva, jeden z nich hnije na koľaji smrti a druhý by mal byť v hale, len si nie som istý, či aj ten druhý je "pôvodný".
Reakcia na: jt #53907:
jake dva? sak ich bolo viac nez 20 (asi) ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.