Nebol som tu dni a mam pocit, že som prišiel do materskej škôlky. Papyr, čo Ťa vzrušuje košické letisko? Veď aj tak nelietaš do Prahy. Ja som chcel ísť do Prahy lietadlom, ale keď som si pozeral ceny, skoro ma vystrelo. Letenka stála síce 990Sk, ale musel bz som si ju rezervovať 3 mesiace dopredu. A čo sa týka ekonomickej situácie na východe viac sa prikláňam k názoru BM. Aj keď uznávam, že 23-ka bude viac vyťažená ako 33-ka.
A ak sa pamätám, tak o tom sme sa už dosť naťahovali na MD. Tak nechápem, čo sa tu tak paprčíte.
A ak sa pamätám, tak o tom sme sa už dosť naťahovali na MD. Tak nechápem, čo sa tu tak paprčíte.
! Bol to iba môj osobný názor(za ktorým si stojím
Vladimír
Re #203 Dopravák: Nesúhlasím. Linku "73" som síce navrhol sám, ale nemôžeš ju len tak vtlačiť do dnešného systému liniek bez ohľadu na ostatné linky. Ak už dnes do Džungle jazdí L22, tak najlogickejším krokom DPMK mohlo byť zrýchlenie obehu na tejto linke v špičkovom čase a zavedenie 30´ int. v úseku Džungľa - Mlynská bašta. S dvomi vozidlami robiť linky 22+22A je perfektné, za touto zmenou stojím plne za DPMK!
A čo sa týka označenia, určite je lepšie označenie 22A ako nejaká celkom iná linka. Prečo? Opäť, psychológia cestujúceho. Označenie 22A pripomína cestujúcemu už známu linku 22, no písmeno A vyjadruje nejakú odchýlku od základnej trasy, v našom prípade ukončenie pri Mlynskej bašte. Iné číslo by cestujúceho poplietlo. Čím menej čísiel, tým lepšie.
Ja s L14 jazdím veľmi často a veľmi dobre jej trasu poznám, a teda viem, kde na Trolejbusovej ul. končí a kde začína. Ja som len mal info, že NÁSTUPNÁ zastávka sa nevolá Hypermarkety TESCO a Baumax, ale Hypermarket TESCO-vchod. O VÝSTUPNEJ zastávke viem, že bola posunutá až k vjazdu do garáží a pomenovaná Hypermarkety TESCO a Baumax. Skrátka, podľa mojich informácii sá nejedná o jednu zastávku, ale o dve jednosmerné zastávky. Opakujem, ak samýlim, opravte ma.