Reakcia na: Bobo39 #217:
A na to si ako prisiel? Pokial viem po technickej stranke je Solaris lepsie konstrukcne stavany a chvalia si ho aj vodici ktory skusali aj Citaro a Citaro sa im vobec napacilo. Blba manevrovatelnost co dvere to ina technologia otvarania dvery, nezmyselne priecne ulozenie kardanoveho hriadela , motora , a kopu inych nedostatkov... Tak mi vysvetli ako si prisiel na to ze to je super voz?????
Vladimír
Re #203 Dopravák: Nesúhlasím. Linku "73" som síce navrhol sám, ale nemôžeš ju len tak vtlačiť do dnešného systému liniek bez ohľadu na ostatné linky. Ak už dnes do Džungle jazdí L22, tak najlogickejším krokom DPMK mohlo byť zrýchlenie obehu na tejto linke v špičkovom čase a zavedenie 30´ int. v úseku Džungľa - Mlynská bašta. S dvomi vozidlami robiť linky 22+22A je perfektné, za touto zmenou stojím plne za DPMK!
A čo sa týka označenia, určite je lepšie označenie 22A ako nejaká celkom iná linka. Prečo? Opäť, psychológia cestujúceho. Označenie 22A pripomína cestujúcemu už známu linku 22, no písmeno A vyjadruje nejakú odchýlku od základnej trasy, v našom prípade ukončenie pri Mlynskej bašte. Iné číslo by cestujúceho poplietlo. Čím menej čísiel, tým lepšie.
Ja s L14 jazdím veľmi často a veľmi dobre jej trasu poznám, a teda viem, kde na Trolejbusovej ul. končí a kde začína. Ja som len mal info, že NÁSTUPNÁ zastávka sa nevolá Hypermarkety TESCO a Baumax, ale Hypermarket TESCO-vchod. O VÝSTUPNEJ zastávke viem, že bola posunutá až k vjazdu do garáží a pomenovaná Hypermarkety TESCO a Baumax. Skrátka, podľa mojich informácii sá nejedná o jednu zastávku, ale o dve jednosmerné zastávky. Opakujem, ak samýlim, opravte ma.