Reakcia na: Diggi #220:
Pekne si to napísal a súhlasím, až na to, že ručné vyklopenie plošiny je rýchlejšie ako elektrické. To si na to ako prišiel? Pozorovaním? 
Re #222 Sarko: Mne sa dizajn a vôbec priestor pre cestujúcich zdá lepšie vyriešený v Citare, ak porovnávame 15m verzie. Po technickej stránke vozidlá porovnať neviem.
1018
2., IS BUSE nemá pre linky 22 a 23 nejaké prevratné zmeny, len nakoľko tam chodia prevažne tie isté vozy (5222, 5233), tak som to vynovil. Chýbajú im pre hlásenie vetvy 22A, 22B, 22C a 23A. Ale samozrejme prežili by aj bez hlásenia, ciele vedia využiť od inakadiaľ. Každopádne cieľ musia mať vypísaný. Nemuseli by, ak majú doplnkovú mechanickú (mnou vlastnoručne vyrobenú) tabuľu.