Kosice-Bratislava a spat
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.

.
Sarko
Na zaklade Tvojho prispevku #181 som premyslal, ako precislovat buduce T-linky, aby sa urobilo co najmenej zmien, ale sucasne, aby v tom bol aj nejaky system.
Nakoniec som dospel k zaveru, precislovat medzi sebou iba 4 autobusove linky s tym, ze ostatne by zostali tak ako existuju dnes, pricom pri buducej akejkolvek reorganizacii MHD sa to uz buducich T-liniek nedotklo:
L11 => povodna linka, ale po zmene na T s presmerovanim cez Torysku a Popradsku na Lunik VIII
L12 => bez zmeny
L13 => povodna L37
L14 => povodna L34
L15 => bez zmeny
L16 => bez zmeny
L17 => povodna L27
L18 => bez zmeny
L19 => bez zmeny
L20 => povodna L30
Precislovane A-linky by sa samozrejme zmenili vzajomne, t.j. L27 (ex L17), L30 (ex L20), L34 (ex 14) a L37 (ex L13).
Tymto krokom by sme ziskali ucelenu mnozinu urcenu pre T-linky (11 az 20) a na buducich T-konecnych zaujimave dvojice T-liniek =>
Sidl. Tahanovce - L11 a L13
Podhradova - L12 a L16
Lunik VIII - L11 a L15
Garaze VSA - L13 a L16
Nad Jazerom- L17 a L19
Exnarova - L15 a L20
Nad sucasnymi L70, L71 a L72 som sa nezamyslal, mozno by mohli zostat tak ako su, ved v podstate nekopiruju ziadnu povodnu autobusovu linku.