Reakcia na: Diggi #298:
S jedinym NP KT8 zatial neurobime nic, ale bolo by fakt odveci ju dat na R-ky.
CP sa uz nelaminuju, ale "olepuju". V DPMK maju tzv. olepovaci stroj, v ktorom je lepiaca folia a robi sa to za studena. Ta nie je taka pevna ako zalaminovana (za tepla) a je podstatne lacnejsia. Efekt to vsak ma.
Re #301 J:
BUSE spravuje 1018.
Re #294 BM:
Pekne si tie moje prispevky mal zmazat, ja mam aktivovany iMHD NEWS, ale maily mazem, kto ma to kvantum mailov archivovat. Vacsi bordel je v tom, ked je tu kopec mojich prispevkov, je to vsak vina diskusneho fora, nie moja. Ked som tu dal zatvorky ">>" (ale opacne), ktore mali znazornit dany smer linky, tak cely text za nimi sa uz nezobrazil. To ZE NEMOZEM EDITOVAT, MAZAT, AKOKOLVEK UPRAVOVAT a ZVYRAZNOVAT SVOJE PRISPEVKY povazujem, zial, za zaostalost tohto fora a bolo by ho treba cim skor zmenit...
Sarko
Hovoris asi o velkych zadnych kolesach a co predne male? Ked ma vozickar problem v metre, kde je 10cm skara v jednej urovni, tak ma urcite vacsie problemy s dvoma vyskovo rozdielnymi rovinami v pripade busu. Nemyl si rampy a nadchody s prekazkami, kde moze vozickarovi zapadnut koleso a spadnut!
Elektricky vozik nech ma akokolvek velky vykon, ale tam, kde mas "schod" ho uz kvoli vahe nenadvihne ani sam Rambo. Preto je v tomto pripade uz potrebna plosina a to sa snazil M@rtin vysvetlit.