Reakcia na: Diggi #298:
S jedinym NP KT8 zatial neurobime nic, ale bolo by fakt odveci ju dat na R-ky.
CP sa uz nelaminuju, ale "olepuju". V DPMK maju tzv. olepovaci stroj, v ktorom je lepiaca folia a robi sa to za studena. Ta nie je taka pevna ako zalaminovana (za tepla) a je podstatne lacnejsia. Efekt to vsak ma.
Re #301 J:
BUSE spravuje 1018.
Re #294 BM:
Pekne si tie moje prispevky mal zmazat, ja mam aktivovany iMHD NEWS, ale maily mazem, kto ma to kvantum mailov archivovat. Vacsi bordel je v tom, ked je tu kopec mojich prispevkov, je to vsak vina diskusneho fora, nie moja. Ked som tu dal zatvorky ">>" (ale opacne), ktore mali znazornit dany smer linky, tak cely text za nimi sa uz nezobrazil. To ZE NEMOZEM EDITOVAT, MAZAT, AKOKOLVEK UPRAVOVAT a ZVYRAZNOVAT SVOJE PRISPEVKY povazujem, zial, za zaostalost tohto fora a bolo by ho treba cim skor zmenit...
Vladimír
L60 by som zrušil okamžite. Ako jednu z náhrad by som objednaný SU 12 umiestnil na linku smerujúcu do Vyšného Opátskeho, kde obslúži Domov sociálnych služieb.
Re #285 Sarko: Zaujímavá myšlienka s tým vozidlom pre telesne postihnutých. Ale myslíš, že by bola táto linka vyťažená? A okrem toho, pomer 100 min. jazda a 20 min. prestávka je už aj pre mňa priťažký.
Re #286 J: Opäť pripomínam, že vozíčkar hodlajúci cestovať v MHD, to nie je len športovec, ktorý prišiel o nohy! Mnoho z telesne postihnutých cestujúcich je postihnutých aj mentálne. A od tých žiadne prekonávanie škár očakávať nemôžeš. Skrátka plošina byť musí, a to aspoň manuálna. Ak je pohyb vozíčkov na linke frekventovaný, pre zrýchlenie dopravy a zjednodušenie výkonu práce vodiča je vhodná elektrická plošina.