Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MHDmarek #53914:
jt nemá pravdu
Reakcia na: jt #53917:
ta keby som mal na Teba ICQ alebo inu blbosť, tak to tu nebudem zapratavať 🙂.
Reakcia na: Furčan #53916:
103 je na Hlavnej, 104 ešte stále ako vyhliadková. ?
Reakcia na: Furčan #53915:
no ani to po sebe neopravujem radšej ? ?
Reakcia na: Furčan #53916:
No mám z toho guláš. Ale Dispecer, alebo niekto iný nás určite zasvätí do toho, ako to vlastne je.
Reakcia na: jt #53913:
ešte doplním že (neviem ktorá je ktorá, 103 a 104), ale jedna stále jazdi občas ako vyhliadková a druha je odstavovana na Hlavnej ul. ako letná záhrada.
Reakcia na: jt #53913:
keđ počítam tak tam vidím viac ako dva, napíšem "všetke": 10, 12, 21, 103, 104, a ku nim jedna ozaj pôvodná Košická z 1914 #1
Reakcia na: Yogi616 #53912:
jt má pravdu
Reakcia na: Dispecer #53910:
Takže dva, ako som vravel. Škoda, že aj tieto posledné dopadli takto...

Re #53912 Yogi616: Reproduktory funkčné sú, len ich treba pozapájať.
Reakcia na: MHDmarek #53911:
lebo (nie všetky) reproduktory sú nefunkčné
Prečo nehlásia všetky KT8D5 cez reproduktory?
Reakcia na: Furčan #53908:
Podľa knižky Košické električky ich bolo 48, z ktorých boli zachované po 15.04.1968 (zrušení prevádzky dvojnápravových električiek, Veľkonočný pondelok) iba #10 a #12 (obe r. v. 1920)*, ktoré boli preradené medzi pracovné vozidlá. V roku 1986 sa k nám dostali ďalšie - #103 a 104, ktoré k nám tiež prišli z Prahy a slúžia/slúžili odvtedy ako vyhliadkové vozidlá.

* - Pred 15. aprílom sme mali 12 motorových a 10 vlečných vozidiel. V roku 1997 pribudla medzi "budúce" historické vozidlá električka Ringhoffer #21, ktorá dnes má 102 rokov (r. v. 1908) a je kratšia ako zvyšné zachované Ringhoffery. ?
Reakcia na: Furčan #53908:
Hej, ale do dnešných čias sa ich zachovalo koľko? Mne sa zdá, že sú dva, jeden z nich hnije na koľaji smrti a druhý by mal byť v hale, len si nie som istý, či aj ten druhý je "pôvodný".
Reakcia na: jt #53907:
jake dva? sak ich bolo viac nez 20 (asi) ? .
Reakcia na: Dispecer #53906:
Vďaka za opravu. Máš pravdu, mnoho električiek si zo sebou vzali Nemci a po vojne ich vrátili do Budapešti (keďže Košice sú pôvodne maďarské mesto). Bol som v tom, že tie dva (?) Ringoffery u nás boli od nova. Tak či tak, viac než pol storočia boli košické a nechali sa takto rozpadnúť, vykuchať...
Reakcia na: jt #53905:
Ehm, aj tie tvoje "pôvodné" košické boli z Prahy, ktoré k nám prišli po 2. svetovej vojne, keďže množstvo našich dovtedajších električiek od MWG Györ bolo zničených a odvlečených do zahraničia... ? Do roku 1944 sme nemali žiadne Ringhoffery a už vôbec nie úplne nové... Tie čo sme dostali boli r. v. 1905 až 1920.
Reakcia na: Furčan #53904:
Práve preto som to tak napísal. Pôvodné košické sa nechali zhniť a nakúpili sa z Česka.
Reakcia na: milan001 #53902:
to by bolo iné, a fandovia by im potom tlieskali a podobne 🙂.
Re #53903 jt: mame nejaký pôvodný Košicky? Všetky sú ex Pražacke.
Reakcia na: milan001 #53902:
Pôvodným košickým Ringhofferom po Hlavnej ?
Reakcia na: Furčan #53895:
ale keby sa hokejisti viezli tou historickou električkou, nie fanúšikovia? ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.