BM:
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.
Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8
. Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.
Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.
Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8
. Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
. Je to podla mna debilne osadene. Ked je vyluka tak nech sa prestupuje na mieste alebo maximalne neakych 30metrov dalej a nie neakych 150m a k tomu este na prostred vozovky.:(
Sarko
Dotknuta linka c. 6 v tomto smere premava zo zastavky Spolocensky pavilon ako linka "R", pricom pri zadnom vyjazde vozovne prejde uvratou na protismernu kolaj, vodic prejde do druhej kabiny, prestartuje vozidlo a dalej pokracuje v spravnom smere akoby linka R1 na zel. stanicu.
Vyluka potrva do nedele, pokial sa neskonci navarovanie obluka. Minuly tyzden, ked sa navarovala strana z Moldavskej cesty na Tr. SNP, to aj za nepriazniveho pocasia pracovnici stihli do nedele 16:30. Teraz, ked je pocasie pekne, to mozno stihnu este skor, preto neotalajte s povozenim sa a fotografovanim!
V prvy den vyluky, t.j. vcera, boli na linke c. 6 tieto vozidla KT8: 508, 523, 535, 537 a jedna trhana sluzba ev.c. 521, ktora skoncila cca 18:45 zatahom do vozovne.