Reakcia na: Sarko #4087:
Samozrejme, ze vseobecne plati, ze pracovnik (tj. vodic) by mal byt za svoju pracu dobre ohodnoteny a mal mat dobre pracovne prostredie. Ale trochu dobrej vole ukazat moze, aj ked za to nedostane zaplatene. Ten komunisticky navyk, ze ja som plateny len za to a to a ked padla, tak cau praca, to uz by sme si mali sakra rychle odvyknut.
SHORTY
A ešte si predstavte takýto príklad: vodič ide prehodiť výhybku a začal by si baliť všetky veci v kabíne zobral ich so sebou a išiel prehodiť výhybku. Pri prehadzovaní výhybky často veľa riskujeme ak necháme otvorenú kabínu a aj dvere. Taký prípad už bol,že vodička išla prehodiť a ked sa vracala dokonalý bežec vybehol z voza aj s jej vecami...! A ak si všímame cestujúcich, sú aj takí ktorí evidentne snori čo všetko je v kabíne a nie je to zo zvedavosti.
Takže ja by som zakázal akýkoľvek doplnkový predaj, lebo to zdržiava vodiča (na zast.) alebo rozptyľuje (počas jazdy) a sekunda je niekedy veľmi málo.
A DP by nemal dať polovičné CL vodičovi ale zabezpečiť cestujúcim možnosť kúpiť si CL na zastávkach(mám na mysli automaty).
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.