Reply on: Papyr #4089:
Jasné, s tým súhlasím. Niekedy sa to však môže obrátiť aj proti samotnému vodičovi. Raz som si vypočul príbeh jedného vodiča električky, ktorý ochotne nasmeroval jedného zablúdeného angličana. Za ten čas prešiel niekoľko zastávok, no podľa kontroly dispečingu to bolo jednoznačne zabávanie sa počas jazdy. Pravdu si síce obhájil, ale odvtedy na otázky vyžadujúce viac ako niekoľko slov, neodpovedá. A to nie je prípad nejakého košického vodiča, ale pražského. Pritom DP Praha je známy profesionálnym prístupom k svojim zákazníkom.
SHORTY
A ešte si predstavte takýto príklad: vodič ide prehodiť výhybku a začal by si baliť všetky veci v kabíne zobral ich so sebou a išiel prehodiť výhybku. Pri prehadzovaní výhybky často veľa riskujeme ak necháme otvorenú kabínu a aj dvere. Taký prípad už bol,že vodička išla prehodiť a ked sa vracala dokonalý bežec vybehol z voza aj s jej vecami...! A ak si všímame cestujúcich, sú aj takí ktorí evidentne snori čo všetko je v kabíne a nie je to zo zvedavosti.
Takže ja by som zakázal akýkoľvek doplnkový predaj, lebo to zdržiava vodiča (na zast.) alebo rozptyľuje (počas jazdy) a sekunda je niekedy veľmi málo.
A DP by nemal dať polovičné CL vodičovi ale zabezpečiť cestujúcim možnosť kúpiť si CL na zastávkach(mám na mysli automaty).
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.