Reply on: SHORTY #4085:
Typicky Slovak. Nehlada moznosti, ako by sa to dalo, ale dovody, preco to nejde.A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Naopak, k tomu sa nema co vyjadrovat vodic. On totiz tie listky nepotrebuje. Potrebuju ich pouzivatelia, cize cestujuci, ked to uz musim napisat natvrdo, tak KLIENTI dopravneho podniku. Ak sa nahodou vedenie rozhodne doplnkovy predaj zaviest, kvitujem to, je to sluzba cestujucemu a samozrejmost vo vsetkych civilizovanych mestach, ale je to zalezitost vedenia DP. Vodic do toho fakt nema co kecat, ten by naopak mal byt rad, ze prispeje k zlepseniu image firmy, ktory je zrovna u DPMK, slusne povedane, nic moc.
SHORTY, precitaj si Vladimirov prispevok #4067 , tam to je krasne napisane. A ak to nechapes, citaj znovu a znovu, nez to pochopis.
Vladimír
Re #4080 balky: Všetko je samozrejme o ľuďoch. Papyr istotne nemyslel, že každý vodič v BA v tomto smere nezdvorilý. Ale je pravda, že prípadov takéhoto správania je známych najviac práve z BA.
Re #4081 balky: Plný súhlas.
K diskriminimácii cestujúcich so zľavneným CL by som znova upriamil pozornosť na Prešov, kde neexistuje zastávka, kde by bol automat na základný lístok a súčasne nebol na zľavnený lístok. Netvrdím, že máme všade po dva automaty. Ale znova - obdobne ako v doplnkovom predaji - ak je na zastávke len jeden automat, určite je na zľavnené lístky. Študent a dôchodca si kúpi 1 ks a ostatní 2 ks - a všetci sú obslúžení a spokojní.