Reakcia na: Vladimír #4094:
Mne slo o to, ze DPMK ma natlacenu soru prazdnych cestovnych poriadkov (doslova hrby) a kvoli nim by si musel dat vyrabat sotware (ak by chcel zachovat povodny styl cestovnych poriadkov), alebo ich vsetky do jedneho vyhodit v lepsom pripade rozdat 

Uznas sam, ze keby si kupili program, ktory by vyrabal zastavkove cestovne poriadky inaksim sposobom (nie ako teraz), vyslo by ich to drahsie.
Sluzobne cestovne poriadky sa robia v Exceli, ktory je na to vhodny.
Naviac je to aj estetickejsie, ako sucha trojdielna ciernobiela tabulka. Spomenul som si, ze SAD pouziva SW (ak sa nemylim EMTEST) na vyrobu CP.
Vladimír
Re #4080 balky: Všetko je samozrejme o ľuďoch. Papyr istotne nemyslel, že každý vodič v BA v tomto smere nezdvorilý. Ale je pravda, že prípadov takéhoto správania je známych najviac práve z BA.
Re #4081 balky: Plný súhlas.
K diskriminimácii cestujúcich so zľavneným CL by som znova upriamil pozornosť na Prešov, kde neexistuje zastávka, kde by bol automat na základný lístok a súčasne nebol na zľavnený lístok. Netvrdím, že máme všade po dva automaty. Ale znova - obdobne ako v doplnkovom predaji - ak je na zastávke len jeden automat, určite je na zľavnené lístky. Študent a dôchodca si kúpi 1 ks a ostatní 2 ks - a všetci sú obslúžení a spokojní.