Výluka potrvá ešte cca hodinu a pol. Na Južnej triede uviazli 386-4 a 528-7 v smere z NO a 627-3, 618+619-7 a 418-4 od VSS. Strhnutie troleja spôsobila 417 na L3, ktorá v smere od NO zachytila trolej smerujúcu do obratiska hotel Strojár, následkom čoho však došlo k rozpojeniu úsekového deliča pred zastávkou Poľská. Na tomto mieste, kde sa trolej rozpojila, zastavila v opačnom smere 627, preto tá nesprávna prvotná info, že strhnutie spôsobilo toto vozidlo.
Vladimír
Myslíš si vari, že je normálne v 21. storočí, aby sa odchodovníky klepali na stroji a služobáky ručne vyrábali vo Worde? Ani v DPMP nemôžeme príliš vyskakovať a predsa máme šikovný program bežiaci pod DOSom, kde sú v databáze všetky spoje a ich parametre a z toho následne program GE-NE-RU-JE zastávkové, služobné aj dispečerské cestovné poriadky. Samotné vyhotovenie zastávkového cestovného poriadku pre hoci aj 10 liniek tak netrvá viac ako 20 sekúnd.
Som rád, že sa na zľavnených CL v predpredaji môžeme zhodnúť.