Reakcia na: SHORTY #4085:
Typicky Slovak. Nehlada moznosti, ako by sa to dalo, ale dovody, preco to nejde.A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Naopak, k tomu sa nema co vyjadrovat vodic. On totiz tie listky nepotrebuje. Potrebuju ich pouzivatelia, cize cestujuci, ked to uz musim napisat natvrdo, tak KLIENTI dopravneho podniku. Ak sa nahodou vedenie rozhodne doplnkovy predaj zaviest, kvitujem to, je to sluzba cestujucemu a samozrejmost vo vsetkych civilizovanych mestach, ale je to zalezitost vedenia DP. Vodic do toho fakt nema co kecat, ten by naopak mal byt rad, ze prispeje k zlepseniu image firmy, ktory je zrovna u DPMK, slusne povedane, nic moc.
SHORTY, precitaj si Vladimirov prispevok #4067 , tam to je krasne napisane. A ak to nechapes, citaj znovu a znovu, nez to pochopis.
balky
Nechapem, preco by to malo vodicov zdrziavat. Cestujuci ma mat uz vopred pripravene drobne mince.Vtedy mu moze vodic okamzite vydat listok. Ak ma cestujuci bankovku, alebo sa dlho hrabe v penazenke?Vodic medzitym moze prejst k druhej zastavke a tam ho pocas statia na zastavke obsluzit. Jasne,ze niektori vodici obsluzia cestujucich aj pocas jazdy, ale to nebudem brat ako jednu z moznosti, lebo je to porusovanie pravidiel cestnej premavky-vodic sa nevenuje riadeniu dopr. prostriedku. To vsetko za predpokladu, ze vodic ma pripravene listky, nema ich odlozene v penazenke, bunde, taske a bohvie kde este.