Reakcia na: Papyr #4089:
Jasné, s tým súhlasím. Niekedy sa to však môže obrátiť aj proti samotnému vodičovi. Raz som si vypočul príbeh jedného vodiča električky, ktorý ochotne nasmeroval jedného zablúdeného angličana. Za ten čas prešiel niekoľko zastávok, no podľa kontroly dispečingu to bolo jednoznačne zabávanie sa počas jazdy. Pravdu si síce obhájil, ale odvtedy na otázky vyžadujúce viac ako niekoľko slov, neodpovedá. A to nie je prípad nejakého košického vodiča, ale pražského. Pritom DP Praha je známy profesionálnym prístupom k svojim zákazníkom.
Vladimír
Re #4080 balky: Všetko je samozrejme o ľuďoch. Papyr istotne nemyslel, že každý vodič v BA v tomto smere nezdvorilý. Ale je pravda, že prípadov takéhoto správania je známych najviac práve z BA.
Re #4081 balky: Plný súhlas.
K diskriminimácii cestujúcich so zľavneným CL by som znova upriamil pozornosť na Prešov, kde neexistuje zastávka, kde by bol automat na základný lístok a súčasne nebol na zľavnený lístok. Netvrdím, že máme všade po dva automaty. Ale znova - obdobne ako v doplnkovom predaji - ak je na zastávke len jeden automat, určite je na zľavnené lístky. Študent a dôchodca si kúpi 1 ks a ostatní 2 ks - a všetci sú obslúžení a spokojní.