Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Apeer #34216:
Rozflakal sa o strom.
Reakcia na: pershing #34219:
ja som pocul ze dokonca ani 90 sa tam neda ist.. ze to len samovrah by siel 90..
Reakcia na: pershing #34219:
Ta vieš keď to videl dajaky traktorišta čo po poli jazdi ledva 15km/h ta sa mu aj 70ka bude zdať jak nadzvukova ☺
ad Zitny: cital som na inom fore ze na tej ceste sa neda ist ani 150 lebo by skoncil hned v priekope..
Reakcia na: Apeer #34216:
Videl som len dve fotky, jednu s roztrepaným bicyklom o auto a druhú s roztrepaným autom.

Re #34217 TA: Netvrdím, že autor nebol právom nahnevaný. Ale ten druhý bod sa mi nezdá ako nejaká prevencia (resp. nech tie dva body objasní).

Bezplatné parkovanie v Košiciach je len dočasné
http://www.sme.sk/c/3953580/Bezplatne-parkovanie-v-Kosiciach-je-len-docasne.html

„Pre bežného občana to znamená, že mesto nemôže vyberať poplatky za parkovanie, na rampových parkoviskách a cez automaty a všetky sú odstavené,“ povedal Filipko. Podľa jeho slov VZN ostáva v platnosti, no ľuďom nie je umožnené platiť. Uviedol, že nikto nebude brániť občanovi aplikovať právnu normu tak, že zájde na magistrát a vyžiada si daňový výmer za vjazd a zotrvanie motorového vozidla, ale nemôže ho ani nútiť, aby takto konal. Preto sa v Košiciach za parkovanie nebude platiť. Je to však len dočasné, pretože vedenie mesta hľadá vhodné riešenie.

Filipko pripustil, že v historickej časti mesta dochádza k ohromným dopravným problémom, odkedy sa za parkovanie neplatí - niet kde zaparkovať, tvoria sa zápchy. VZN totiž neriešilo len vyberanie poplatkov, ale istým spôsobom aj regulovalo vjazd a zotrvávanie áut v historickej časti mesta. „Sme si vedomí, že situácia je zlá, a preto sme to chceli riešiť, ale ľutujem, keď to poslancom neprekáža. Mnohí poslanci šíria populizmus, keď tvrdia, nech je parkovanie zadarmo a nech sa o nič nestaráme, ale toto je neprípustné,“ povedal Filipko.

To sa zas niekto s tým VZN "blysol". Isteže, všetci sa Vám na magoriát takoj pohrnú aby si vyžiadali daňový výmer. ? Parkovanie jednoznačne spoplatniť a nie len v centre.
Reakcia na: eMareq #34215:
autorove 2 návrhy v článku sú dosť radikálne :
1. až prílišné zovšeobecnenie, čo ak by išlo dieťa po priechode pre chodcov na červenú a vodič na zelenú?
2. muselo by sa ošetriť odcudzenie MV
Reakcia na: eMareq #34215:
Technická otázka, to auto bolo tak rozbité po náraze do bicykla? Alebo po náraze skončil v strome?
Reakcia na: Apeer #34214:

http://titl.blog.sme.sk/c/154077/Magori-za-volantom.html

"Veď podľa výpovedí svedkov aj policajta, ktorý bol pri nehode a vyjadril sa v diskusii.sme, ten magor Žitný išiel vyše dvesto kilometrovou rýchlosťou."
Reakcia na: eMareq #34213:
Hej zabil dieťa, ale aj on leži s ťažkými poraneniami v špitály. Musel isť rýchlo, trest ho neminie. Chlap ma pokazený celý život. Keby išiel o minútu neskor alebo skor, tak trafí strom, nevyhasol by predčasne ľudský život.
Reakcia na: PTI #34210:
Som zvedavý koľko dní bude trvať, kým mu urobia vlastnú reláciu, alebo sa bude vyplakávať v Reflexe...
Čierny pasažier nesúhlasil, rozhodcovský súd ho nedoriešil
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.6.2008/90846K

"Súd žiadny rozsudok nevydal získal prvýkrát informácie o konkrétnom prípade čierneho pasažiera, od ktorého, rovnako ako od ostatných 12-tisíc cestujúcich bez lístka, vymáhal pre DPMK tisíckorunovú pokutu OutClaim. Pasažierov žaloval na Európskom rozhodcovskom súde, ako sa dohodol s bývalým vedením DPMK.

V júli 2006 chytil revízor čierneho pasažiera. Ten pokutu nezaplatil. OutClaim ho zažaloval na rozhodcovskom súde. Ten v auguste 2006 pasažiera vyzval, aby sa vyjadril k žalobe. Jeho právny zástupca rozhodcovskému súdu odpísal, že nesúhlasí, aby vo veci konal, lebo cestujúci nepodpísal s DPMK rozhodcovskú zmluvu, čo je zákonná podmienka rozhodcovského konania. Potom sa už nedialo nič.

Až v decembri 2007 dostal čierny pasažier uznesenie, že rozhodcovský súd konanie voči nemu zastavuje, lebo OutClaimu zanikol mandát na vymáhanie pokút pre DPMK a podnik poplatky a správne náklady, aby súd konal, nezaplatil.

OutClaim, ktorý v roku 2006 vyhral súťaž na vymáhanie pokút pre DPMK (ten ich predtým vymáhal zdĺhavo cez všeobecný súd), sľuboval rýchle súdne konania (nemala to byť ani otázka mesiacov). V tomto ani žiadnom inom prípade čierneho pasažiera však súd od júna 2006 do apríla 2007, keď DPMK spolupracoval s OutClaimom, nijaký rozsudok nevydal. V decembri 2007 všetky konania zastavil."
Reakcia na: eMareq #34207:
on ako vinník to v paži môže mať. Ale DPMK by nemalo mať ľahostajný postoj.
Reakcia na: eMareq #34185:
Shit, rozbili iba dve okna ?
Len nech ma emtrest sere dalej. Zacnem skumat moznosti, jak uspiet na sude s vyhlasenim zmluvy za neplatnu.
Reakcia na: TA #34205:
EmTrest to má dávno v paži. ?
Reakcia na: PTI #34204:
Nedalo sa to zrušiť a vybrať iného dodávateľa? Veď sa nikomu neplatilo vopred.

Čiže politika už dávno o trolíkoch rozhodla... ? Samozrejme, že cestujúca verejnosť nevyhrala a ani nevyhrá. Veď keď nebudú trolíky, električky tak na začiatku sa bude reprať, ale potom to ustane a bude im to jedno. Veď sa predsa vozia v novom, nízkopodlažnom, napędzanom gazem ziemnym...
Reakcia na: PTI #34204:
z hľadiska možnosti nápravy je politický prúser jednoduchšie vyriešiteľný - odvolajú sa zodpovední ľudia a vec je v suchu. 🙂 Keby aspoň bol DPMK nejako odškodnený zo strany EmTestu, spomínalo sa pred časom, že si budú pýtať náhradu škody, no teraz je okolo toho ticho.
Reakcia na: eMareq #34203:

Aj mňa osobne mrzí celý odbavovací systém, že dopadol ako je, ale opakujem už po niekoľký krát - keď som sa stal členom predstavenstva, už bolo všetko v oblasti súťaže na odbavovací systém rozohraté, doťahovali to vo firme ľudia ktrorí to riešili a pripravovali už niekoľko rokov, a ozaj sa to muselo spustiť, inak by to bol politický "prieser". A tak sa z toho stalk prieser technický.
K trolejbusom na KVP - áno, to bola hlavne moja vízia, vychádzal som z koncepcie rozvoja MHD v meste, bolo to podporované aj poslancami KDH, zadal sa aj projekt pre ÚR, postupne to však prešlo do politického boja trolejbusy (KDH) - autobusy (SDKU). Vieme kto vyhral ... Cestujúca verejnosť ale určite nie.
V DPMK nie je a dlho nebude vôľa po odborných rozhodnutiach, je potrebné si uvedomiť že celý rozpočet firmy a investície obzvlášť je priamo napojený na mestský rozpočet, a ten sa vytvára, upravuje a schvaľuje výsostne po politickej rovine lobingu poslancov.
Reakcia na: Diggi #34198:
?

Re #34188 PTI: No vidíte. Reiprich a Mezei sú out, ale na magoriát sa stále chodí niekto sťažovať ku svojmu kamarátovi námestníkovi primáša J.F.

Len na pripomenutie:
Priority DPMK: Tarifikátory i trolejbusy na KVP
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=5.2.2005/51031K
Tarifikátory (?) skončili blamážou ako bejk a to druhé sa toho ani nedožilo (vieme prečo)...

Vozárikových snov v podobe SORov sme sa našťastie nedožili, zato sa však dožijeme húfu CNG busov, ako projektu "ekologizácie" MHD zjavne z prostriedkov €Ú. Však 1 m³ zemného plynu je čoraz lacnejší... Samozrejme, tá ekologizácia bude pre jednu osobu predstavenstva (a jeho firmu, v ktorej pracoval) výhodná (tipujem priamu zákazku na budovanie CNG staníc, lebo to bude lacnejšie, výhodnejšie a všetci budú spokojní.)

"Apropó, myslím že v súčasnosti by malo byť problémom číslo 1 pre celé vedenie firmy zabezpečenie plnej vypravenosti. Za mojej činnosti v predstavenstve by sa ozaj nemohlo stať, že by sa za jeden deň nevypravilo 5-6 električkovýcgh služieb, o autobusoch ani nehovorím..."

Keď nie sú vodiči, to je podľa mňa manažérsky zločin.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.