Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PTI #34189:
presne ako píšete hneď v úvode :
" Dáva sa aj tam, kde jej použitie je zbytočné, lebo zákaz zastavenia vyplýva priamo z vyhlášky o pravidlách cestnej premávky "

ale nenapadlo Vás prečo? Ak by tam nebola osadená, autá by tam na betón stáli. Pretože dám ruku do ohňa za to, že minimálne každý 2. vodič nemá ani len šajnu o tom, kde môže stáť alebo zastaviť. Teraz neriešim to, či tá značka má zmysel alebo nie na danom mieste, ale keď tam je, mala by sa dodržiavať. Vodiči na mnohých miestach parkujú hala-bala - ako im príde, takže kiežby mala Mestská polícia KE viac než len 2 odťahové vozidlá.
Inak, čudujem sa, ako je možné, že tým autám dávali len papuče a neodtiahli ich rovno, keďže porušili zákazovú dopravnú značku.
Reakcia na: saly #34191:

Díky, už som napísal, že sú tu na i-mhd aj takí, ktorí chcú prispieť a pomôcť danej veci. A aj kvôli nim sa na tento i-mhd web vraciam a snažím sa komunikovať k nastoleným problémom.
A za prianie k sviatku dík, ja sa pripájam, určite je tu dosť Petrov a Pavlov, takže im všetkým želám veľa šťastných a slnečných kilometrov v zdraví a pohode, či už s MHD, na IAD, bicykli či pešo.
PTI
Reakcia na: Arksun #34190:

Plne súhlasím. Bohužial práve títo páni čo o tom rozhodujú (či sú dobre platení sa nevyjadrujem, platy v samospráve nie sú až také, že by sa tam odborníci hrnuli), sa rozhodli dopravu nie riešiť, ale komplikovať. Veď komu napríklad vadila organizácia dopravy na križovatke pri nemocnici ? Nikomu. ale miesto toho aby riešili iné miesta, kde to ozaj potrebuje riešiť, tak sa vyšantili na Ondavskej. Upozornil som aj políciu na niektoré problémy, ktoré sa tolerujú - napr. chýbajúce vodiace prúžky na okraji komunikácií najmä na 4-pruhových komunikáciách. Tie norma jednoznačne požaduje, v Košiciach až na výnimky sa nemaľujú. Potom sa stane, že v priebehu pár týždňov sa na Štefánikovej skosia dva trolejové stožiare. Prejdite si to tam autom hlavne večer, vôbec nerozoznáte okraj komunikácie, ktorý vlastne hneď prechádza do opornej steny na ktoré sú kotvené trakčné stožiare. Správne podľa normy by tam malo byť ochranné zvodidlo a vodiaci prúžok, nenájdete tam nič. Prkotina, ale ak sa tam raz niekto zabije, to sa budú páni z SKK čudovať, aké je tam vážna komunikačná závada. Alebo ďalšia poviete si blbosť - smerové šípky na radení pred križovatkami. Maľujú sa halabala, totálne v rozpore s tým ako sa majú maľovať - šípka v danom pruhu má vyznačovať smer, ktorým keď sa do tohto pruhu zaradíte, prejdete križovatkou. Tu sa začali s obľubou maľovať rozraďovačky - doľava-doprava pre všetky smery, len v križovatke ten pruh pokračuje rovno. Neviem ktorý s prepáčením magor toto niekedy pred 2-3 rokmi vymyslel, a rozširuje sa to ako pliaga. alebo v križovatke 5 metrový zaraďovací pruh v strede cesty aj so šípkou doprava. No keby ju tí dotiční ... nenamaľovali na ten asfalt, ozaj by vodič nevedel, že má prejsť do drujého pruhu, lebo by inak skončil v bariére. Viď pod Luníkom VIII a inde.... A keď sme pri tých šípkach - maľuje sa ich strašne málo, len po tri pred každou križovatkou. Spýtajte sa hociktorého mimokošického vodiča, ako sa mu jazdí po Košiciach, nechcem počuť čo vám odpovie. A pritom norma jasne hovorí, že počet šípok minimálne 4, doporučuje sa 5. Ak zoberieme, že medzi prvými tromi je medzera 5 m, a potom 10, keď máte tri šípky, pred križovatkou budú stáť štyri autá, a neuvidíte kde sa máte zaradiť. Ak by ich bolo namaľovaných 5, tak posledná bude 55 m pred križovatkou, a už máte predsa len prehľad ako sa zaradiť.
A ešte čosi - pol roka som upozorňoval kompetentných na magistráte, že navrhovaný iba jeden fyzický pruh v križovatke Prešovská - Sečovská pre smer z Palackého na Prešovskú nemôže v žiadnom prípade stačiť, že na dvojmiliardovej mimoúrovňovej križovatke sa budú tvoriť zápchy a určite sa tam bude jazdiť v kolónach dvadsiatkou. SSC-čka to v Korzári dvakrát obhajovala, hoci to bol blud, lebo prepočty priepustnosti križovatky aj s predpokladaným nárastom intenzity dopravy mi hovoria niečo iné. Nehľadiac na situáciu drobného ťukesu v tomto mieste bude stáť doprava v celom centre mesta. Až pred dvoma týždňami som docielil to, že mesto v zastúpení námestníka Filipka požiadalo písomne Slovenskú správu ciest aby tam boli pruhy dva.
Reakcia na: BMko #34187:

Ja som netvrdil, že on mohol o všetkom rozhodnúť. Ale kritizuje dnešne vedenie za to, čo neurobilo a za to, čo malo urobiť.
Len som chcel poukázať na to, že on najlepšie vie, ako ťažko je presadiť svoje predstavy pri kolektívnom vedení podniku.
Pokiaľ bude vedenie DP (a to platí pre hociktorý podnik) dosadzované na základe politických kritérií, nikdy sa nedostane na vyššiu úroveň. (či už predstavenstvo alebo výkonné vedenie).
Ľahko sa kritizuje z opozície - to poznáme aj z najvyšších miest štátu.
Len toľko - na zmierenie prajem PTI k zajtrajšiemu sviatku všetko naj... ? ?
Reakcia na: PTI #34188:
Ja si zas myslím,že všetkým ktorý sem chodia a diskutuju záleži na doprave v meste a DPMK,nikto tu z diskutujucich nepotrebuje tento web na svoje zviditelnenie.Ale väčšina čo sem chodí,môže tak akurát kydať a poukazovať na problémy,na riešenie problémov z dopravou su tu iný páááni,dobre platený.
Ešte jeden krátkyb príspevok.
V posledných dňoch som sa na základe situácie ktorá vznikla s vymaľovaním nezmyslov na Ondavskej a najmä stanovísk kompetentných, ktorí jeden deň tvrdili, že o ničom nevedia, a o týždeň vydali hovorkyňou oficiálne stanovisko, že je všetko v poriadku, lebo to všetcia zodpovední odsúhlasili a ešte sa tam doplní bla-bla, proste humus, tak som sa rozhodol ukázať magistrátu a SKK konkrétne, ako si z nás čo jazdíme po Košiciach robia srandu. Ešte že som dostal informáciu z Obvodného úradu pre dopravu, že začali konať a vyzvali mesto dať situáciu do poriadku. Urobil som to len a len preto, lebo vzniklo neskutočne kolízne miesto, a nebol by som rád, keby sa tam ozaj stalo nešťastie. Potom by bolo pozde niečo riešiť. Ono na Vysokoškolskej ulici najprv nikto nič nevedel, potom bolo všetko v úplnom poriadku, a potom keď skoro odtiahli primátorovi auto začal cirkus.
Tam išlo len o pokutu, tu ide o život.
Preto som na svojom webe aj na blog.sme začal uverejňovať kritické pohľady na činnosť tohto magistrátu, čo sa týka dopravného značenia.
Dnes pribudol tiež jeden, môžte si prečítať:

http://titl.blog.sme.sk/c/153904/Nezmyselne-papuce-za-nezmyselny-zakaz-zastavenia.html

Ak si myslíte že sa tým zviditeľňujem, tak mi je vás ľúto. Snažím sa riešiť situácie, aby niečo podobné sa nestalo nám, len preto, že správca komunikácií si neplní svoje povinnosti tak ako mu je to zo zákona určené. Niekedy som pracoval na magistráte na doprave, aj na UHA, ale snažil som sa aby okrem iného bolo dopravné značenie na košických uliciach perfektné. Dnes môžem prehlásiť, že v takom bordeli ešte mesto v tomto smere nebolo.
Reakcia na: saly #34186:

Po poriadku:
saly láskavo kúpiť kalkulačku alebo naspäť do 1.triedy základnej školy. Žiadnych 6, ale najprv 2 a následne 2 a pol roka, to je len 4 a pol roka. Pritom tie prvé dva roky (1997-99) totálny štatista spolu s Kuzmom pri šéfovaní Reipricha a Mezeia, ktorí keď sme im v niečom oponovali utekali sa sťažovať na magistrát súdruhovi primátorovi Schusterovi ako zástupcovi VZ. O druhom období sa nebudem vyjadrovať, keby som držal hubu a krok, dodnes som tam stále vrátane pánov Vozárika a Jašša a po Košiciach jazdia húfy autobusov SOR.
O tom či má DPMK zameranie areálu alebo nie, to mi ako členovi Predstavenstva vtedy mohlo byť úplne ukradnuté, ja som ho nepotreboval, a myslím že na také tachnické prkotiny sú vo firme zodpovedné referenské funkcie. Ak sa z toho teraz urobil kvôli sťahovaniu fenomén a vo firme temer problém č.1, to nech si zodpovedá niekto iný nie ja. Apropó, myslím že v súčasnosti by malo byť problémom číslo 1 pre celé vedenie firmy zabezpečenie plnej vypravenosti. Za mojej činnosti v predstavenstve by sa ozaj nemohlo stať, že by sa za jeden deň nevypravilo 5-6 električkovýcgh služieb, o autobusoch ani nehovorím...!?
A na záver ani reklamu ani zviditeľnovanie sa nepotrebujem, obzvlášť tu na tomto webe. Zadaných projektov mám toľko, že si môžem vyberať ktorú robotu zoberiem a ktorú nie, ani jeden z vás čo tu prispievate, ste mi v živote žiadnu robotu nedal ani nedáte. Snažím sa sem-tam zapojiť do diskusie so snahou prispieť k riešeniu problémov, lebo mi na doprave v meste a na DPMK záleží. Myslel som si, že aj drvivej väčšine z vás, čo tu chodíte a píšete. Ale vidím, že sa mýlim. Lebo ak sa tu niekto potrebuje zviditeľniť tak ste to vy niektorí so svojimi nič neriešiacimi kydmi. Česť mnohým výnimkám.
Reakcia na: saly #34186:
Suhlasim ze PTI sa zviditelnuje. Ale jednu vec podotknem, ak je clovek v predstavenstve neznamena to, ze o vsetkom rozhoduje. Stale tu plati, ze ide sa podla toho co chce vacsina. Aj teraz je tam 1018, no na inej pozicii a tiez si nemoze spravit to co uzna za vhodne, lebo musi z nim suhlasit vacsina. A pokial vacsine nepojde do vrecka, tak inteligentne riesenia su na nic.
Košický odborník na dopravu PTI ? bol v predstavenstve DPMK spolu 6 rokov: výpis z OR - http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=2474&SID=4&P=1 . Stále tvrdí, že DP malo už dávno urobiť to, či ono (napr. zameranie areálu). Prečo to za 6 (šesť) rokov nepresadil? ❓
Tvrdí, že presviedčal Krempaského - jedného i druhého -o niečom ... Nebol im náhodou nadriadený z titulu svojej funkcie? Prikážem to a ono a vec je hotová. ❗
Sám (ak má sebareflexiu ? ) musí vidieť a vedieť, že jedno je chcieť a druhé je to presadiť (viď aj tu v diskusii jeho prezentovanie snahy o určitých zmenách, keď bol v DPMK). Jeho reči, že dnes (keď tam nie je) predstavenstvo nerobí to a ono, je len zviditeľňovanie ? a reklama na seba.
Na parkovisku pred Galeriou sa kona den policajneho zberu. Kto nechce prist o "zazitok" ako kuklaci v ramci svojich schopnosti zrusia vrakosu #6294, tak by nemal chybat na tejto akcii. ?
Búrka trhala strechy
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=28.6.2008/71482O

"Búrka narobila kopec problémov DPMK. Službukonajúcemu dispečerovi postupne nahlásili až päť dopravných nehôd, ktorých účastníkmi sa stali. I keď v štyroch prípadoch išlo našťastie iba o "ťukesy" električiek či autobusov s autami, piata havária bola o čosi vážnejšia.
"Vodič linky číslo 35 jazdiaci smerom na Sídlisko Ťahanovce o 17.15 hod. hlásil, že do neho čelne vrazil bordový Peugeot Partner," povedal zmenový dispečer DPMK. "Išlo o najhoršiu z hlásených nehôd. V osobnom aute sa vodič zranil ľahko, takisto aj dvaja cestujúci v autobuse. Jeden mal zranenú kľúčnu kosť, druhý ucho."
K nehode došlo kvôli prudkému dažďu. Škodu na autobuse vyčíslili na 40-tisíc, na peugeote päťnásobne viac. Príjazdová cesta na Ťahanovce bola kvôli havárii neprejazdná asi hodinu.

Vytrvalý dážď spôsobil ťažkosti aj energetikom. Niekoľkokrát vypadol elektrický prúd, električky preto ostali stáť. Pasažieri premokli do poslednej nitky. Tak isto obstáli aj ľudia z havarovanej linky 35, lebo v hustom daždi šliapali na Sídlisko Ťahanovce pešo. "Máme veľa sťažností, práve ich riešime," dodal dispečer."
Reakcia na: Irisb #34157:
jaj, vcera som ti mohol osobne vysvetlit este sila posobiaca na plochu a pod. Len tolko keby 3532 narazil na stenu, tak nedobadne tak zle ako pri lesenarskej trubke. Ale to je na dlhe lakte a neako sa mi nechce pri pizzi vysvetlovat ti tlak a vzper 😃
Reakcia na: PTI #34168:
Pred vyse rokom som sa priamo zucastnil akcie http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff6f5f02926292333ef392b2e212c23 nie ako ucastnik , ale ako organizator. A mozem len z Vami plne suhlasit, lebo viem co to je prestahovat vozovnu, aky cas to trva a kolko to potrebuje ochoty z vlastneho volneho casu. Ked som to prezentoval predstavenstvu pri nemenovanom vyberovom konani, tak sa prihliadac na moj vek len vysmievali do oci. Pritom oni maximalne stahovali svoju obyvacku pripadne zariadenie bytu do neakeho slusneho domceka. Viem, ze vybudovanie novej vozovne nie je lacny spas, lenze v BA za 220 milionov sa kupil pozemok, vybudovala sa komplet parkovacia plocha, postavila sa servisna hala zo zdvyhakmi na kazdej montaznej jame, podotykam tych montaznych jam bolo dokopy 12 + 2 pracovne plochy, modernou technologiou na kvalitu ovzdusia v halach, umyvarku modernejsiu ako na Bardejovskej, budova vypravy, rychlocerpackou na naftu zo 4 stojanmi, pripravou na CNG, modernou technologiou olejoveho hospodarstva a este kopec inych veci. Odstavna plocha a prelozenie montovanej haly z bodu A do B v KE, je pre mna dost predrazene. Obzvlast by ma zaujimala organizacia prace stahovania, ked tu nevieme organizovat ani dopravu ?
Reakcia na: Josip3211 #34176:
Máš pravdu, tak by to malo byť. Spoj keď je zapíasný v CP mal by byť garantovaný, veď každý z nás sa na to spolieha že pôjde. Možno použijem nesprávny príklad, ale podľa ma je to to isté ako keď by mi mal ísť spoj z KE do Prahy, kde nie sú vopred zakupované lístky a proste nepríde, lebo niekto nemá dosť vozov.
Reakcia na: Josip3211 #34176:
"Ja predsa platim za pravidelnu MHD a nie za prilezitostnu"

Sa ti zdá, že dnes je MHD pravidelná (aj keby sa vypravili všetky služby)? ?
Reakcia na: PTI #34174:
Mali by ste vedieť, že ostrovčeky pred Hornbachom predsa nijako nesúvisia s EHMK 2013 (zoberte si predsa úver). "Budeme si aj od úst do roku 2013 odtŕhať"

Re #34166 5: Treba sa spýtať súdruha katolíka a predstaviteľa slovenského talibanu, či sa smie na omši v koscele nahlas spievať (v nedeľu a cez sviatky)? ? #vomit#
Reakcia na: Josip3211 #34176:
Akožee sranduješ ? ? ?
Reakcia na: PTI #34174:
ten plán má jednu chybičku krásy - ak mesto zrušilo využitie VŠA pre športové účely, pochybujem, že by Penta obnovila štadión. Postavili by sa akurát nákupné centrá a žiadny štadión ( aj preto sa istú dobu hovorilo v tejto súvislosti s tým, že Penta kúpi štadión Lokomotívy v Čermeli a prevedie ho na mesto za korunu za to, že mesto zmení využitie VŠA ).

Čo sa týka križovatky Ondavská - Vojenská - Považská : veď stačilo by, ak by sa vrátilo k pôvodnej schéme - dokonca v ceste na Považskej sú aj vyznačené jazdné pruhy obrubníkmi. Akurát tá stopka nie je zlý nápad, neviem, či je aj teraz alebo nie.
Chcem sa opytat kompetentnych taktuto otazku: Ked mi vynecha za mesiac 15 spojov a mam to zaznamenane ktore presne to mi nevratia cestovne za ten mesiac?Podla mna by mali.Pretoze nesplnaju dohodnute podmienky.Ja predsa platim za pravidelnu MHD a nie za prilezitostnu.Dufam ze sa niekto zmoze na odpoved.
A ešte jeden príspevok a na dnes stačilo.
Včera som dostal listom z Obvodného úradu pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie Košice, že na základe podnetu z tlače (blog.sme, Korzár, Nový čas) začali vo veci konať a vyzvali Mesto košice aby vykonal Štátny odborný dozor v križovatke Ondavská - Považská - Vojenská, a o výsledku informoval tento úrad. súčasne včera som odovzdal na magistráte a na dopravnej polícii návrh riešenia križovatky, tak aby boli splnené všetky požadované normy, a aby križovatka ozaj splňala všetky požiadavky na plynulosť a bezpečnosť cestnej premávky. Návrh môžte nájsť na mojom webe www.ptinziniering.sk.
Inak tam nájdete aj poslednú verziu AUPARKu, tak ako ide do územného konania.
Želám Vám všetkým pekné prázdniny a dovolenky.
P.Titl

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.