Reakcia na: S499.1023 #28448:
Nielen to, mozno mam vnimanie skreslene aj tym, kde sa pohybujem po Prahe - Brevnov, Motol, Dejvice a Hradcany, obcas Zizkov, to nie je nic moc. V Brevnove je mizerny interval, v Motole to este ako-tak ide, ked prave nevynechavaju spoje, pred Hradcanskou su furt zapchy (bo stavba tunelu pod Letnou), po Zizkove sa nachodim najviac pesi, bo zastavky su desne daleko od seba (co ostatne nie je specialitou len toho Zizkova...) Co je v Prahe vyrazne lepsie, a co Prahe vyslovene zavidim, je listok cez SMS.
Re #28449 grofmathias: Nove Butovice su na metre B. A ked uz si tam cestoval z toho letiska, tak si zabudol dodat, ze linka 179 Letiste Ruzyne-Nove Butovice ma mimo spicky polhodinovy interval, coz neni nic moc, a metro B ma v tejto zastavke interval 7.5 minuty (ked sa dobre pamatam), coz tiez nie je nic moc. Ze si sa zrovna lazo-plazo krokom trafil do tychto hodnot, je viac zazrak, nez zasluha DPP. Opat, Nove Butovice su par metrov pod zemou. Keby si byval na Namesti Miru alebo Hradcanskej ako ja, kam ta len pohyblive schody vezu dve minuty a zazival by si to denne, nebavilo by ta to tolko.
eMareq
Ja som na to linkovanie mrkol a vôbec si NEMYSLÍM, že linky majú temer identické dĺžky a že výprava môže byť v identických intervaloch. Lenže čo keby to nejaký debko z dpmk opísal a Ty by si prišiel o $$$?
Tvorcom súčasného linkovania NIE SOM, autora poznám, mám s ním dobré vzťahy, ale neznamená, že so všetkým súhlasím. Svoj vlastný návrh som posielal.
Mne nikto za návrh NEPLATIL (a ani som to neočakával).
Populista je tavárišč komsomólec Fico a zvyšok vlády NIE JA. Za to, že sú moje príspevky niekedy viac pod kožu (ale s takým sa tu STRETNEŠ) ja za to nemôžem. Nauč sa s tým žiť.
Irisb + RDZ 50 - prišlo Vám to vhod čo? Nemajte boja, na boha som sa nehral, na to nemám "papiere", jedného tu však máme, ale ten tu už nepíše.
Ale poďme späť k tomu tvojmu návrhu v #28411. Budem písať iba k tomu k čomu mám výhrady.
13 - Baňa-Amfiteáter-Nám.MMM-Mier-Kalinovská-Lingov
- Načo a pre koho taká linka s intervalom 60/30 až na Lingov? Kto ju potrebuje? Po novom tam bude chodiť trolík každých 7,5 minúty. Čo sa tým získa (zlepšenie dopravy to nebude)?
14 - HM Tesco a Baumax-Ťahanovce-Madridská-Mier-Mlynská Bašta-Žel. Stanica.
- Opäť príklad nevhodne zvolenej trasy (linka 60/30). Po novom budú mať Ťahanovce takú frekvenciu spojov a kvalitu spojenia akú tam nemali ani nepamätajú. Toto by sa dalo vyriešiť zachádzkou nejakej linky ku ZŠ Ťahanovce (len by tam muselô premávať malý bus)
15 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám. osl.-Moldavská-Michalovská-OC Optima
- Pokiaľ má jazdiť naozaj cez Michalovskú, tak sa tá linka zbytočne kľukatí
16 - Podhradová-Mier-Mlynská bašta-Žel.stanica-Colnica-BPMK-Dneperská
- Chcem vedieť, prečo Jazero potrebuje linku na stanicu? Asi im tá L3 zjavne nestačí, tak im prilepšíme autobusom... A že Ti nie je hanba dnešnú L16 tak presmerovať, nakoľko táto linka je SYSTÉMOVÁ.
19 - Dneperská-Južné nábrežie-Nám.osl.-UPJŠ-Amfiteáter-Hodonínska-Iskra-Kláštor
- Čóóó? Vidím dobre? Zachádzka na Amfiteáter(???) a potom návrat cez Hodonínsku? To chce mať guráž také niečo navrhnúť.
20 - Maša-Mikovíniho-Moldavská-Nám.osl.-Mier-HM Tesco-Džungľa
- Diskutabilná zmena trasy. Nemyslím si, žeby Džungľa potrebovala priame spojenie s NO.
22 - Horný Bankov-Havlíčkova-TU-Nám.MMM-Žel.stanica-Colnica-Vyšné Opátske.
- Prečo ďalší súbeh s električkou a zas to bude linka 60/30?
23 - Pri hati-Žel.stanica-Nám.osl.-SOU dopravné-OC Optima-Letisko.
- Ak myslíš zachádzku do Optimy, tak som zásadne proti. Hádam Tí čo cestujú na/z letisko/a nebudú zdržiavaní cestou do/zo spomínaného OC.
25 - OC Cassovia (Cassosport)-OC Optima-Pereš-Lorinčík-Poľov-Šaca nemocnica
- Nuž keď sa niekto bude chcieť dostať zo Šace, tak najprv obíde všetky dediny potom vystúpi na OC Cassovia a potom bude musieť ísť ďalších 12 minút aby sa dotrepal do centra. Bude si musieť kúpiť drahší lístok a bude cestovať dlhšie ako je to v dnešnom návrhu.
27 - Madridská-HM Tesco-Mier-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Cassovia
- Na jednej strane sa tu stále spomína nesúbeh liniek cez Moldavskú cestu tak vymyslíme ďalšiu linku, mimochodom oslabujúcu dnešnú L6.
28 - Krásna-OC Važec (vetva "a" zachádzka N.Hutka a Myšľa 1 bus). Tá zachádzka bude najprv do Myšle a až potom do Krásnej, alebo to bude linka priama. T.j. pár spojov nepôjde v tom čase do Krásnej (negatívum v podobe dier) ale rovno do Myšle?
29 - ZOO-Vyhl.veža-Mier-TU-Nová nemocnica-Pošta 1-Stará nemocnica-Barca
- Prečo až do Barce? Potrebujú tam viac spojov? Električka nič?
30 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám.osl.-Krajský súd-VŠA-OC Cassovia.
- Opäť ďalšia linka cez Moldavskú, ale Furčania sa potešia, lebo majú ďalšiu linku z Exnárovej.
31 Kláštor-Mikovíniho-SOU Dopravné-Nám.osl.-Sečovská-Lingov-Exnárova
- Dnešná L31 ponúka viac a dobrých spojení naraz, toto sa však podobá (podľa príspevky vyššie) na čisto školský spoj
32 - (Jahodná-Alpinka každých 240 min.) Črmeľ-Havlíčkova-Žel.zast.Ťahanovce (každých 60 min.)
- Na oboch konečných absentuje sociálne zariadenie pre vodičov. Čo s tým (kúpime im šerble)?
33 - Žel.stanica-Nám.osl.-Mlynská bašta-Mier-Krematórium
- To sa zas krásne kľukatí a všetci na Národnej triede, Hlinkovej sú odkázaní na túto linku s intervalom 60 minút (zas "zlepšujeme dopravu")... Stará trasa je tak zlá?
51 - Pošta 13-Hanojská-Termostav-Nám. Osl. Stará nemocnica-Cassosport
- V úseku OC Cassovia - Nám. osloboditeľov by mal jazdiť autobus CELODENNE 7,5 minúty. Na jednej strane nezmyselne presmerujeme L16 a na druhej zavedieme akože túto záplatu (aj to len cez špičku). Prečo?
53 - Hanojská-S.Ťah.MiÚ-Mier-Žel.stanica
- Chýba celodenné spojenie Ťahanoviec so stanicou už len preto, že keby sa všetci aj z Ťahanoviec a aj z Furče (absencia otočky pre trolíky na stanici) mali narvať do len L16, tak ani klbák by nestačil!
56 - OC Važec-BPMK-Colnica-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Optima-Šaca nemocnica.
- Nový návrh počíta s celodennou linkou do Šace, toto je len špičková linka. Nevraviac, že dnešna L56 má svoje opodstatnenie. Ak treba viac spojov na Jazere tak sa to dá vyriešiť zahustením spojov (no ale to si musí mesto objednať, zaplatiť, ešte je stále s čím jazdiť. Ja by som bol rád, keby električky mali hustejší interval). V #28444 píšeš" "OK. Električky viac "unesú", ale do rizík by som zaradil haváriu jednej, pričom ostatné môžu ostať stáť, potom nevykryješ rezervou DPMK následný dopyt po preprave. Ďalším rizikom je prerušenie dodávky el. prúdu".
- Ja bývam na Komenského a okrem električiek mi tu nič iné nejazdí. Podľa tejto logiky by som si mal nárokovať na nejaký expres, alebo dokonca celodennú linku, lebo čo keď sa stane havária, vypadne prúd... Čo zvyšok, ktorý je tiež na ne odkázaný?
Re #28421 grofmathias: "Ok, keď je ten eMareq človek, ktorý nové veci implementuje, prečo sa stráni novým názorom?"
KDE SOM SA STRÁNIL TVOJMU NÁZORU? Chcel som vidieť NIELEN trasy, ale aj podrobnosti o nič viac mi nešlo! Napíšem to ešte raz, toto sú LEN trasy a nič viac! Buď je to seriózny návrh (/môžeš mi to poslať mailom - nedám nikomu opísať, alebo návrh a'lá Dunčo... Aspoň keby tie intervaly boli.
Re #28439 grofmathias: Žiadne TESCO na KVP NEBUDE. Starosta KVP (stretol som sa s ním ja a Dimi) povedal, že oni nemajú záujem o búdu, ale ak by tam malo byť nejaké OC, tak nech je po vzore OC Galéria.
Re #28458 PTI: "Nové linkové vedenie akože ruší peáž električkovej a nekoľajovej dopravy - príkladom je Myšľa - skrátenie linky iba po Važec. Nerozumiem prečo musí byť ale linka do Spalovne vedená cez Barcu, VSS, Južnú triedu, NO, ŽS vedená vedľa električky, ale nemá tiež konečnú v Barci a ďalej prestup na poloprázdnu 4-ku ?"
V Barci vôbec chýba zázemie pre vodičov (a ani tam žiadne určite nebude). Preto sa tam jazdí na otočku. Myslím, že tých 8 spojov cez prac. dni a 2 cez voľné dni nemôže konkurovať električke do Barce (o nejakej pravidelnosti tam tažko vravieť, lebo to sú objednávky obcí). Inak by ma zaujímalo, ako by ste riešili stav keď by prišiel zo Spaľovne do Barce čo by tam robil? Snáď nie stál a čakal na ďalší odjazd? Hádam nejaký prejazd na inú linku (čiže by pobral tak či tak nejakých cestujúcich z Barce).
Re #28468 PTI: Vy ste srandista. Že upraviť intervaly a z čoho? Zredukujeme sedlo na 60 minút? Ďakujem, neprosím. Tiež ste prívrženec všetko-všade dopravy? Objednalo si mesto viac či menej výkonov? Vám súčasný stav vyhovuje? Mne NIE a NEZMENILO by sa to ANI po zmene nejakých intervalov (ktorých liniek? Takmer všetkých). Súčasné linkovanie, toto totiž NEUMOŽŇUJE. Len zásadná zmena a odbúranie prežitkov robenia dopravy z dôb minulých pomôže, ale možno ste fixovaný na nejaký ten odchod, priamu linku a teraz o neho/ju prídete...
"Aj 5-ka od Optimy by viac slúžila aj internátom, keby nešla na stanicu, ale odbočila pri ZŠ na Kuzmánku (kopec stredných škôl) a skončila okolo športovej haly na Zimnej, resp. Amfiteátri (TU)"
Vy tou linkou v nedeľu nechodíte, tak Vám napíšem, že to KTčko je plné až až. Nebodaj vybavíte dva vozne na L6 v nedeľu, aby sa tí študáci pomestili?
"Myslím si že bolo oveľa výhodnejšie aj lacnejšie upraviť intervaly niektorých liniek, kde je potrebné posilniť, tak posilniť, a určite by to bolo výhodnejšie ako sa vybíjať na tom kto v DPMK presadí svoje umelecké dielo - opäť sa historicky opakuje fakt, že DPMK nie je schopné vyprodukovať 1 materiál, ale musí byť 1+1 (Kuzma)."
To je na vyhadzov ak zamestnanec ide voči svojmu nadriadenému. Ja si skôr myslím, že to bol pokus o dokázanie si niečoho (že mám ešte slovo na magistráte).
Re #28475 Axel: To tu už bolo a volalo sa to "V" (1. verzia) a potom sa zrušilo.