Reakcia na: grofmathias #28460:
hlavne má oveľa viac prachov (za tento rok tuším celkové dotácie 13mld. Kč !) - za to by vedel robiť MHD asi hocikto aj v KE (na druhej strane, utopiť to v nejakej čiernej diere typu EMtrest, na to treba špeciálny talent)Ideálny prípad prestupného LV je taký, že ani netreba nič vzájomne koordinovať - spoje chodia tak husto a pravidelne, že proste "furt niečo príde"
Samozrejme, v meste veľkosti Košíc to nejde spraviť do extrémov typu pražské metro. Ale stále lepšie 10min. intervaly než "vláčikovanie" (krásny pojem 1018 ?) aké máme dnes.Vyčítané je asi to, že aby to bol seriózny návrh LV, ktorým sa môže zaoberať mesto a pod., tak tomu chýbajú intervaly, prepočty výprav vozidiel, potrebných vodičov, ujazdených km, porovnanie vyťaženosti základných vetiev dnes a podľa návrhu, a tak. No zas na šotoušskej diskusii by sa to tak vážne brať nemuselo...
Hej, 4-zastávkový neprestupný lístok je totálny nezmysel, o tom tu vrámci fóra panuje vzácna zhoda
Autor tarify sa k tomu svojho času vyjadril, cit. "Pôvodný návrh bol 10-minútového časového lístka. Zrušili [sme] ho vzhľadom k tomu, že takýto časový prestupný lístok je v praxi skoro nevyužiteľný." -- DPMK sa proste rozhodol, že to cestujúci aj tak nevyužije ?
redburger