Reakcia na: 5 #11146:
Tazko porovnavat busy s elinami. Eliny vacsinou jazdia v 2voznovom vlaciku, pricom klbova vlastne nahradzuje vlacik jednym vozom. Eliny maju moznost spajania sa a mozu byt vedene jednym riadicom. Na malo ludi staci solo, pre zvysenu prepravu sojis trojicku, ale stale to bude 1riadic.Kratke busy nedokazes spojit tak, aby normalne behali po cestach. T.j. malo cestujucich sa zmesti do SU12,ale pri vacsom pocte cestujucich uz potrebujes 2xSU12 (2vodici), alebo jedno SU15(18).Aj ked v Talline som za busom MHD videl prives. Dobre som sa na tom pobavil.
Balky
Re #11145 Sarko: Plny suhlas s tymto prispevkom, az na malickost. Co je pre podnik vyhodnejsie? Platit dvojicku v 20min. intervale, alebo solovoz v 10min.intervale? Co je vyhodnejsie pre cestujucich? Pre cestujucich je lepsi 10min.interval, na DP by mal vysoke naklady na vodicov. Normohodiny nepustia, takby museli zamestnat viac vodicov, aby to stihali (za predpokladu, ze by im DP odmietal platit nadcasy). Pre Dp by bolo najvyhodnejsie, tak ako spominal miso h., maximalne dlhy voz s co najvacsimi intervalmi. Usetria na vodicoch. Preto sa divim, ze stale pribudaju len SU15 a nie Su18. Fakt som zvedavy, co vymysli DP s tolkymi SU15.