Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Budúci týždeň idem do Košíc a chcel by som sa previesť Solarisom 18, vedel by mi niekto poradiť číslo linky zo želeyničnej stanice?
Reakcia na: 5 #11130:
Mozno sa DP len pripravuje na prechod prestupnej tarify. Znizi pocet liniek, skrati trasy a zahusti intervaly. Potom uz na L34 nebude potrebny klbak, ale postacia aj 15m solarka.
Tiez sa cudujem, ze DP nevlastni ziaden SU18. Aspon na prezentacie, skusky...
Reakcia na: Furčan #11132:
už aj idem!
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #11131:
ta nesed tu a choď ?
Reakcia na: Sarko #11129:
Ja dnes možno pojdem, aj ho pofotím. No len aby sa predomnou opäť "neskril"
Reakcia na: Sarko #11115:
Neviem, čo je veľmi pozitívne na príchode nových 15 m autobusov, keď už teraz je ich tu prebytok. Čo chceme, aby jazdili aj na L34? Tu sú potrebné 18 m vozidlá.

Re #11122: Vladimír: To chápem. Ja nechápem, ak je pravda, čo písal Shorty, že pri ceste z centra na tie konečné by sa nič nemenilo... Vtedy to nemá význam.
Inak odporúčam sa ísť na 3701 povoziť. Nodes mi volal priamo z neho, vôbec som nepočul hluk z motora a vraj aj zrýchlenie má veľmi veľké.
Reakcia na: Sarko #11127:
Veru tak!
Solaris Maniak: A nielen na Slovensku, ale vôbec! Veď je to prvý a zatiaľ jediný vyrobený SU15 CNG.
Reakcia na: Sarko #11115:
Ja to viem tiež tak. Ja to viem od ľudí z PCDčka na Hornádskej a tiež od vodičov a známych. Ja som vedel o 22 SOLARIS-och, no ale keď 23 tak to teda bude SU12(5104-5110) a SU15 (3535-3551) Dôverne mi PCDčkári povedali, že Jazvečíky majú prísť v 2-3 dodávkach.

SU15CNG bude len tento jeden ( 3701 ). Tento bude pre SLOVENSKO unikátom.


S jedným vodičom sme sa smialy, že Košice sú tzv. "SOLARISverktstadt"
Reakcia na: BMko #11114:
Veď podľa Teba je bonzák a qwerťák v jednej osobe môj brat....
Vladimír : Naozaj zdraželo cestovanie v uvedených lokalitách. A čo sa týka dotácií, je treba vziať do úvahy jednu dosť podstatnú skutočnosť a to mimoriadne kopcovitý terén v KE, kde je aj mimoriadne vysoká spotreba PHM. Myslím, že sa mu žiadne mesto nemôže rovnať. Dˇalej jednu trakciu naviac oproti PO, kde treba brať do úvahy jej obsluhu a aj administráciu, ktorá je odlišná. Ale ináč klobúk dolu Prešovu. Aj ja si myslím, že tam hospodária dobre. ?
Reakcia na: Yps #11100:
Nesporne zaujímavá je však skutočnosť, že to isté Slovensko má príklady aj na mestá, kde bola (a je) dotácia na MHD v prepočte na obyvateľa nižšia ako v Košiciach, pričom kvalitu MHD tam možno z viacerých pohľadov hodnotiť lepšie ako v Košiciach.

Btw. Bolo nespravodlivé, že Bratislava mala v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Košice. Rovnako ako bolo nespravodlivé, že Košice mali v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Prešov, Prešov mal v prepočte na obyvateľa vyššiu dotáciu ako Nitra, Nitra mala tv prepočte na obyvateľa... atď... atď... atď...

Re #11105 SHORTY: Ak by som mal zase raz vyzdvihnúť Košice, tak v Košiciach vždy vedeli písať oznamy dobre. Preto som ochotný veriť tomu, že naozaj zvýšili cestovné pri cestovaní ku krematóriu, na letisko a na Jahodnú.

Re #11110 5: Význam nespočíva ani tak v zlacnení vzťahu Moňok - Krematórium ako v zdražení vzťahu centrum - Krematórium.

Re #11113 SHORTY: A revízorky to určite vedeli presne? Nebol by to prvý prípad, kedy by v tarife nemali jasno. A okrem toho mi stále nedáva zmysel jednostranné zlacnenie cestovania, navyše v takých neatraktívnych smeroch.
Reakcia na: BMko #11114:
vieš, "MY TU V KE" ........ale nie, keď ti to nedošlo, tak mňa tu každý pozná z videnenia....("ked sa vozím") niektorí sú priamo s podniku, ale hanbia alebo boja sa predstaviť....úbohé.... a niektorí mi zneužívaju nick, aby sa mohli faje "vyhrešiť" a potom ako deti citujem " to bonzak"...! ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #11119:
Tak sa začnime modliť... ?
Ako si prišiel na to, že #11115) niečo príde aj tento rok? A nemáš nejaké indície, čo to bude? 😉
Reakcia na: Sarko #11118:
Zabudol som uviesť, že v prípade 82 ks ST18 ide o dodávku pre Rigu. Ale pár kusov by pre novú trať na KVP mohlo do KE tiež zablúdiť ?
Ešte doplním, že Solaris nie je žiadne "béčko", čo dokazuje aj dych vyrážajúci údaj 82 objednaných kĺbových trolejbusov ST18 a takisto by DPMK nemal mať žiadne obavy pred SU18, ak, ku zrejme overovacej 10-kusovej sérii, si Berlín objednal neuveriteľných 260 ks SU18! Pre všetky dodávky do celej Európy to činí spolu až 663 vozidiel, z toho 9 ks SU10, 29 ks ST15, 39 ks ST12, 43 ks SU15, 96 ks ST18, 146 ks SU12 a 301 ks SU18.
Reakcia na: Furčan #11116:
No ja som si už skôr prehľadal históriu od decembra a našiel som len príspevok #10601 od Giorgia z 10.2.2005. Lenže nikto to nijak bližie nekomentoval, zrejme aj preto, že na stránke solarisbus.pl je pri Košiciach poznámka, že ide o viacročnú zmluvu a tých 50 ks Solarisov bolo dohodnutých tak, či tak. Teraz je tam však údaj o celkovej výslednej dodávke až 61 ks Solarisov.
Reakcia na: Sarko #11115:
to tu bolo pisane tušim pred mesiacom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.