Z toho oznamu mi nebolo nič jasné. Po prečítaní som si myslel, že to sú prípady ako cestovanie do USS I+II pásmo a pod. Ale revízorky mi to vysvetlili tak, ako som popísal....
Asi by to chcelo presné znenie toho oznamu. Ale v spodnej časti bola menším písmom poznámka, že ak cestujete medzi pásmami, treba lístky pre obe pásma, a netuším, načo to tam bolo napísané, ak sa to týchto prípadov netýka.
Celé sa mi to nezdá. Ak je to tak ako vravíš, týka sa to tak minimálneho počtu cestujúcich, že to nemá žiaden praktický význam. No kto už cestuje z Moňoku do krematória...
Zas niečo DP dokonale napísal!!!
NEJEDNÁ SA O PRECHOD MEDZI PÁSMAMI!!!
TENTO OZNAM MAL OZNÁMIŤ, ŽE CESTOVANIE V TÝCHTO ÚSEKOCH SA POVAŽUJE ZA CESTOVANIE V II.al.III. PÁSME T.J. AK napr. NASTÚPITE NA NAPÍSANÝCH ZASTÁVKACH A IDETE NA DANÉ KONEČNÉ, NEMUSÍTE ŠTIKAŤ 12,-Sk LÍSTOK ALE LEN 7,-resp.11,-Sk A NEZNAMENÁ TO PRECHOD DVOMA PÁSMAMI. TEN KTO IDE Z MESTA, TAK PLATÍ LEN 12,-Sk!!!
INÁČ SA ZVÝŠILA CENA LÍSTKA V III.PÁSME Z 8,- NA 11,-Sk.
Dúfam, že ste to pochopili......
Bavíme sa o súčasnosti alebo o minulosti? Myslel som, že o súčasnosti. Ak chceš o minulosti, prinesieme fakty k minulosti. K tomu mi môžeš dodať odvezené miestokm v električkovej, trolejbusovej a autobusovej doprave v KE. Uvidíme, kto dostával väčšie dotácie.
A inak je zaujímavé, že Prešov dostával ešte menej a neplakal a fungoval a funguje.
Yps tym chcel povedat: Co myslis z coho zije mesto? z vlastnych dani al zo sumy kt. mu na jeho fungovanie prideli stat... a zvysok chudobneho slovenska v porovnani s bohatou bratislavou dopadol biedne -> tym padom aj na dopravu nam ostava menej ☠
Vševedko : Kedˇ sa chceš o tom baviť, tak si najprv zisti z akých príjmov žili dopravné podniky do roku 2004. Prijmy sa skladali z troch zložiek, a to z vlastných príjmov, štátnej dotácie a z dotácie z mesta. Po roku 2004 už odpadá štátna dotácia, takže už nebudeme musieť plakať. ?
L23 a L33 su podla mna ucelove linky (ale preco by prave na nich mala platit tarifa pre druhe pasmo, na to Ti nedokazem dat momentalne odpoved.) Ked sme uz pri tych linkach, tak L23 by podla mna prospelo, aby robila pripoje na vacsinu odletov/priletov lietadiel - zda sa mi, ze by tak bola viacej vyuzita (samozrejme pre odvoz/navoz pracovnikov letiska, by mali zostat odchody o 5.30 (6.10) 17.30 (18.10)).
Ad Re #11081: Hej, chcem Ti tým naznačiť, že styčná plocha je takmer nezávislá od profilu koľajnice a mnohonásobne viac je závislá od profilu kolesa. Okrem toho, paradoxne, u styku kov-kov je lepšia styčná plocha čo najmenšia, kvôli mernému tlaku.
Ad Re #11086: No ja som v Krivom Rogu nebol ale videl som odtiaľ fotky od ľudí, čo tam boli, a tie koľajnice veru vyzerali lepšie ako v KE (a miestami aj v BA):-P.
Tak vidíš, že sa nakoniec dohodneme. Isteže je treba vychádzať v ústrety každému zákazníkovi, ale majitelia predplatných lístkov by predsa len mali byť uprednostnení.
Nerpozdeľovalo sa to. Každé mesto dáva zo svojho. Vy ste si nechali mesto skrachovať Obuvníkom, Rezešovcami a terazky Mojsejovcami, tak nemáte na MHD:-P.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SHORTY
NEJEDNÁ SA O PRECHOD MEDZI PÁSMAMI!!!
TENTO OZNAM MAL OZNÁMIŤ, ŽE CESTOVANIE V TÝCHTO ÚSEKOCH SA POVAŽUJE ZA CESTOVANIE V II.al.III. PÁSME T.J. AK napr. NASTÚPITE NA NAPÍSANÝCH ZASTÁVKACH A IDETE NA DANÉ KONEČNÉ, NEMUSÍTE ŠTIKAŤ 12,-Sk LÍSTOK ALE LEN 7,-resp.11,-Sk A NEZNAMENÁ TO PRECHOD DVOMA PÁSMAMI. TEN KTO IDE Z MESTA, TAK PLATÍ LEN 12,-Sk!!!
INÁČ SA ZVÝŠILA CENA LÍSTKA V III.PÁSME Z 8,- NA 11,-Sk.
Dúfam, že ste to pochopili......