Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #11075:
Ach jaj...čítal si vôbec môj príspevok #10860? S Tebou je škoda sa baviť...
Reakcia na: Sarko #1067:
OK, súhlasím, že priemerná chôdza by sa pri 500 m mohla pohybovať okolo ôsmych minút. Tých 5 min., aj menej, je môj osobný priemer.
#11081: Priečny rez dotyku som si nepozrel, ale asi mi chceš naznačiť súvislosť ohľadne profilu jazdnej plochy kolesa a priemetu roviny dotykovej kružnice na koľajnicu.

#11086: To hovoríš za BMka? Keď to povieš Ty, dobre, beriem, ale od BMka to vyznelo ako uštipačná poznámka, tak preto som sa tak pýtal 😉
Reakcia na: Vševedko #11087:
Prepac, netusil som, ze sa budes vyjadrovat ku kazdemu prispevku.
Takze este raz moj zaver:pravidelny cestujuci si radsej kupi "mesacnik", lebo je to pre neho vyhodnejsie. Obcasny cestujuci je sice ten, co cestuje nepravidelne-obcas, no nie je to zanedbatelne percento prepravenych osob. Teda DP by sa nemal zamerat len na pravidelnych cestujucich, ale dopravu by mal zatraktivnit aj pre obcasnych cestujucich. A to zavedenim mnozstevnych zliav pri viacnasobne vyuzitelnych CL. Pretoze ti, co by o inich vedeli, by to aj vyuzili.(ako ty aj ja v Blave)

Re #11085 Vševedko: BMKo tvrdil, ze sa nesmyka, lebo to nezazil #10989) a ze je to zle vybrusena kolaj #11031), no potom sme si to vysvetlili, ze on to bral za sucheho pocasia #11036), kym mi sme sa bavili o vlhkej kolaji.
Vševedko : Ja sa nevyznám v autách tak dobre jak ty. Ale je to to isté auto ako vo filme. Mám fotku. A potom som ešte písal opraavu, že nemá chrbtovú plutvu. ?
Vševedko z Bratislavy : Ano . Vy ste nám zožrali dotáciu. Ke´d raz dostane mesto na obyvateľa niekoľkonásobne vyššiu dotáciu na MHD, tak jak sa to dá nazvať ? A rozdeľovalo sa ta v Bratislave. ☠
Reakcia na: Balky #11074:
Nebol som týždeň tu a čítam odspodu. Viem viesť konštruktívny dialóg s ľuďmi, s ktorými sa dá.
Uveď mi láskavo môj scestný záver, po prečítaní celej diskusie vidím, že som dosšiel k rovnakým záverom ako Papyr či Vladimír. Je zaujímavé, že s nimi viem viesť konštruktívnu diskusiu stále, aj keď spolu nesúhlasíme. Ale to bude asi tým, že oni nie sú ublížení košičania. Taktiež viem diskutovať napr. s Esíčkom, dokonca viem aj nemať pravdu, keď ju nemám.
Len isté indivíduá zle znášajú, keď niekto niečo vie.
Česť!
Reakcia na: Sarko #11039:
Napríklad Krivoj Rog - môže byť?
Reakcia na: Balky #11033:
Ale veď BMo netvrdí, že sa nešmýka. BMko tvrdí, že to nie je kvôli tomu, že je málo vyjazdená koľaj.
Reakcia na: Y #11019:
Warszawa bolo vozidlo z rokov päťdesiatych. Film Ostře sledované vlaky sa odohrával kedy? Počas druhej svetovej vojny.
Reakcia na: Y #11017:
No moment, moment:
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.
Reakcia na: 1018 #11001:
Shorty môže mať najazdený aj milión kilometrov bez nehody, môže vedieť, že niekde dochádza k sklzu ale ešte stále nemusí vedieť, prečo k nemu dochádza. A dokonca to ani nijako neznižuje jeho kvality ako vodiča.
To je to isté ako keď nejaký highendista začne riešiť jednosmerné signálové káble a matlanie CDčiek zelenou fixkou (ako človek z IRŠ by si o tom mohol niečo vedieť, preto takýto príklad).
Reakcia na: Sarko #10985:
Pozri si niekde priečny rez dotyku koleso/koľajnica.
Reakcia na: SHORTY #10978:
No tak to teda rozhodne nie! Styčná plocha kolesa s koľajnicou je veľmi malá. A tak to má byť, bo inak by to nefungovalo.
Reakcia na: Sittam #10935:
Áno, zaistí Ti základnú dopravnú obslužnosť, čiže päť párov električkových spojov v pracovný deň, jeden v sobotu a dva v nedeľu:-P.
Reakcia na: Vladimír #10927:
No tak v kauze dvojcestových, štvorcestových a kombinovaných lístkov sa nezhodneme a to veľmi tvrdo! Sám pri návštevách BA pravidelne používam lístky na 4 cesty a ich existencia je možno jedným z dôvodov, prečo som ešte v BA neprešiel plne na taxíky.
Množstevná zľava je úplne bežný marketingový nástroj používaný prakticky vo všetkých odvetviach.
Viď moja odpoveď Isidorovi.
Wow wow wow CNG Solaris na L16!
Reakcia na: Papyr #10856:
Aj s dvadsiatimi. Najviac sa mi páči ich "Opatrenie proti zneužitiu", že ho musíš mať vždy aj s tým zošitkom:-P.
Reakcia na: Isidor #10844:
Ten istý, čo si kúpi pollitrové mlieko za 15,-, hoci litrové stojí 22,-, ten, čo si kúpi 125 g maslo za 30,-, hoci 250 g stojí 40,-, ten, čo si kúpi jednu fľašu piva za 10,- SKK, hoci kartón šiestich stojí 50,- atď.
Proste ten, kto potrebuje len jeden lístok.
Výraz množstevná zľava je psychológovi neznámy?
Reakcia na: Vševedko #11069:
No comment.
Po prve: Tema bola uzavreta
Po druhe: Ak sa chces k niecomu vyjadrit, tak citaj poriadne, lebo tvoje zavery su scestne
Po tretie: Nedokazes vies konstruktivny dialog, lebo len ty mas vzdy, vsade a za kazdych okolnosti pravdu a ta musi platit za kazdeho pocasia, v kazdu sekundu... Vies len rypat ❗
Reakcia na: mišo h #10825:
Hehe, také v Rumunsku už pred troma rokmi mali a evidentne to nebola žiadna novinka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.