Reakcia na: Sarko #11140:
Diky za vysvetlenie pre 5, kedze to na prvykrat dobre nepochopil .Re #11145 Sarko: Plny suhlas s tymto prispevkom, az na malickost. Co je pre podnik vyhodnejsie? Platit dvojicku v 20min. intervale, alebo solovoz v 10min.intervale? Co je vyhodnejsie pre cestujucich? Pre cestujucich je lepsi 10min.interval, na DP by mal vysoke naklady na vodicov. Normohodiny nepustia, takby museli zamestnat viac vodicov, aby to stihali (za predpokladu, ze by im DP odmietal platit nadcasy). Pre Dp by bolo najvyhodnejsie, tak ako spominal miso h., maximalne dlhy voz s co najvacsimi intervalmi. Usetria na vodicoch. Preto sa divim, ze stale pribudaju len SU15 a nie Su18. Fakt som zvedavy, co vymysli DP s tolkymi SU15.
mišo h
potom podľa tohoto spiatočníckeho princípu je možné urobiť nesmierne efektívnu dopravu v meste, keď z každého sídliska pôjde raz za hodinu 42 metrový autobus a jeho trasa bude mať 34 zástavok a čas za ktorý sa dostane z jednej konečnej na druhú bude niečo okolo 58 minút