Tak nebude to tak ako som si myslel. Buda zaujímavé koordinovať poobedňajšiu špičku, L19 bude premávať poobede nie s 12' intervalom, ale 15', lebo po Južnom nábreží bude jazdiť aj zrýchlená linka.
Tak tam zastaví KAŽDÁ. K zvyšku príspevku: Nie si náhodou železničiar? Tam sa tiež radi rýpu v definíciách aby zabili dobrú myšlienku s tým, že sa to nedá dostatočne algoritmizovať. Tak sa namaľuje na zastávke žltá plocha a to bude "státie na zastávke". Inak je zastávka pomerne presne definovaná v zákone o premávke na pozemných komunikáciách.
je viac takých zastávok - aj napr. Nad cintorínom a VŠA, avšak otázne je, či takéto jednotlivé zastávky na znamenie mali nejaký zmysel pri šetrení jazdnej doby alebo by to bola len zbytočná komplikácia pre cestujúcich.
Ziadna ranna nehoda. Bola to nehoda vecer o 22:50 hod na zastavke Hlavna posta medzi autobusom #4210 z linky 34 a elektrickou #606 z linky 7. Autobus smerujuci od Novej nemocnici nedal prednost elektricke iducej od TU do centra a narazil do jej zadnej casti. Bez zranenia.
nehoda IK280 4210+tram. sa stala včera, na prejazde pri Hlavnej pošte, IK smeroval do centra, pri prejazde cez koľaje narazil do zadnej časti električky.
Vacsia zabava bude, ak bude 13ka odchadzat z dnesneho stanovista na Slaneckej = beh z elektricky krizom cez cestu na zadne dvere autobusu. (dnes bezne pozorovatelny stav, ak tam stoji autobus SAD)
Mimochodom: zabezpeceny prestup tu bol aj pri vyluke na Juznej triede a VSS a neraz som ostal stat na zastavke, pretoze prakticky prazdny X-autobus odisiel 15 sekund skor ako prisla elektricka...
Ohladom oznamenia vystupu by som sa nebal, tam je jednoznacne pouzitelne tlacidlo.
Zabezpečený prestup. Dúfam, že nebude len na papieri. (Príde 13-ka z Krásnej k Važcu a 9-ka v tom momente zatvára dvere a odchádza... aj dnes veľká zábava niektorých vodičov napr. na Loky)
Re #27813 Axel: A čo sa považuje za znamenie na výstup? Ak sa medzi zastávkami postavím a prejdem k dverám, postavím sa na schody, je to dostatočné znamenie? Alebo si vodič môže ísť ďalej s poznámkami, že som nestlačil tlačidlo?
Je to z dovodu intervalovej pribuznosti, sucasnych poziadaviek MČ ako aj faktom, ze spoje smer NO chodia v hustejsom intervale, nez L9, nie je preto potrebne ich natesno viazat.
Krasna nie je ani zdaleka jedina bez priameho spojenia. Podstatny je ale fakt, ze z kazdej takejto MČ budu na zaklade konzultacii so starostom existovat aj ranne skolske spoje. Ako som uz uviedol - bezpecnost je prvorada, o detoch to musi platit x-krat viac.
Cize z Krasnej na NO 2x prestupovat? A este stale mozno nebyt v praci/skole? A zariadit FUNGUJUCI prestup 19->9->13 teda bude (z mojho pohladu) chciet nadludske usilie najme vzhladom na este zopar rokov trvajuce zapchy na Palackeho a nepredvidatelne meskanie L19...
vdaka za ozrejmenie, to s bezpecnostou si ma potesil, ze sa do diskusie takto zapaja viac institucii je super.
Na ostatne veci co ma zaujimaju sa pytat nebudem, to by si musel nahodit stvrtinu z noveho LV a o to asi nemas zaujem ?
Isteze mesto nema peniaze na nejake terminaly, lebo treba Europske hlavne mesto kultury a plno inych xoxocin. Nakoniec, mesto nema zaujem ani o samotnu MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.