Peter55 nasiel som vytlacenu vystrihovcku tu Karosi Irisbus B 952 co som spominal a po vianociach budem mat skener tak to oskenujem,.......bude to v 60 % kvalite..... ?
Zaujímavé je, že v Košiciach sú schopní pomenovať ulicu po hociakom otrapovi (či pomáhal komunimus budovať alebo mu "škodil" - podľa doby), ale po skutočne významných ľudoch sa to nedá, napr. Edison, Einstein, Siemens apod.
tu je jasne vidiet o com su elektricky, my na jzr sme spokojni.Je sice pravda , ze sme stare sidlisko, ale pomaly ale isto dorasta dalsia generacia. Mame tu par strednych skol a pod. Elektricka je super vec, vidi to aj mesto kosice, preto v nasledujucich rokoch ide zmodernizovat az dve ktcka ? ? ?
Ako obyvateľ Furče, s uvedenými údajmi o vyťaženosti približne súhlasím (v rannej špičke je to priemerne asi tak).
Aj na základe týchto čísel, dovoľte mi urobiť jeden možno primitívny, ale z reálnych čísel vychádzajúci výpočet. Vyrátať chcem celkovú ponúkanú kapacitu v metroch vozidiel na hodinu, a skutočne využitú kapacitu (obsadenosť) v metroch vozidiel na hodinu.
Pre jednotlivé linky použijem tieto obsadenosti: L15-100%, L20-70%, L18-40%, L32-70%, L55-70%.
Linka - (dĺžka vozidla x počet spojov) = ponúkaná kapacita v m vozidiel x obsadenosť - reálne využitá kapacita v m vozidiel:
L15 - 12m x 4 spoje = 48m x 100% - reálne obsadených 48m,
L20 - 12m x 3 spoje = 36m x 70% - reálne obsadených 25m,
L18 - 18m x 4 spoje = 72m x 40% - reálne obsadených 29m,
L32 - 15m x 4 spoje = 60m x 70% - reálne obsadených 42m,
L55 - 12m x 4 spoje = 48m x 70% - reálne obsadených 34m.
Spolu teda celková ponúkaná kapacita liniek cez Sečovskú je dnes 264m, REÁLNE obsadených je 178m vozidiel.
A teraz návrh nového LV, cez Sečovskú:
L15 - 15m x 6 spojov = 90m,
L12 - 12m x 4 spoje = 48m.
V návrhu LV je teda celková ponúkaná kapacita cez Sečovskú 138m vozidiel, čo je o 40m menej, ako je Tebou uvedená dnešná REÁLNA obsadenosť.
Skutočná obsadenosť vozidiel v novom LV teda vychádza na 129%!
Linku 54 sem prosím nepleťme, nakoľko zo Sečovskej smeruje priamo na Južné nábrežie, čiže nijakým spôsobom neobslúži vzťah Furča - Sečovská - NO, ale nahrádza dnešnú funkciu L31.
Z uvedeného vyplýva, že návrh v tejto podobe chce PRINÚTIŤ časť ľudí cestovať linkou 27 dookola, čím sa výrazne zhorší rýchlosť aj kvalita spojenia na Palackého pre južnú časť sídliska.
heh k tej 54ke....preco mam pocit ze "v podstate" nahradi sucasnu 31cku?? cize pre nas ostatnych to ziadna vyhra nadalej nebude.......ale aspon nejake Ik na furci chvalabohu ? ?
a k tym plnkam predpokladam ze sa tykali tvoje cisla rannej spicky, pretoze pri poobednajsej spicke to by si musel byt amater aby si napisal take cisla ....takze ranna spicka.......15tka je plna na 70%?? neviem neviem 7:02 a 7:17 a 7:47 odchody z OC Torysa vidim nieco ine......a o 32ke a jej plnosti nema vyznam aby si ma presviedcal nakolko tou linkou pravidelne uz 8 rokov cestujem......a od 6:55 do 7:41 Z OC Torysa nenajdem nepreplneny spoj........snad len v dni kedy maju smarkatí prazdniny
No chcem vedieť ten význam L51a L53 lebo L53 bude ako teraz L51 t.j. kopiruje inú linku. A preto, že je voz naplnený na 80% tak nám sa tu znižia spoje aby boli úplne napraskáné a polovica liniek pôjde na THC? Ešte nám tu zaveďte tarifu TZF lebo bývame na furči ?
Ešte jedna vec - pokiaľ mi obyvateľ Furče napíše, že ráno sú všetky spoje liniek 15, 18, 32, 20 a 55 totál plné, tak akákoľvek ďalšia debata je zbytočná. V špičke sú linky cez Sečovskú plné tak na cca 70% - L15 plnka, L20 cca 70%, L18 ani nie 50%, L32 zhruba 60-80% (podľa času) a L55 nikde medzi 60-90%.
Irisb - na sídlisku bude v pracovných dňoch jazdiť v čase 5 - 17 hod expresná ikarusová linka 54.
U akéhokoľvek v budúcnosti či minulosti schváleného LV platí to, že po nábehu sa postupne spravia 1 - 2 úpravy podľa skutočnej situácie. Nejde ale o úpravy zásadné, ale len o dolaďovanie a až po prvotnom utrasení. Nikdy sa totiž nedá pripraviť ideálny stav, rovnako aj cestujúci si musia nájsť nové cestičky v linkách a spojoch.
Čo sa týka L51 či 30 - skúste cez irónie hľadať ich skutočný význam
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
Ako obyvateľ Furče, s uvedenými údajmi o vyťaženosti približne súhlasím (v rannej špičke je to priemerne asi tak).
Aj na základe týchto čísel, dovoľte mi urobiť jeden možno primitívny, ale z reálnych čísel vychádzajúci výpočet. Vyrátať chcem celkovú ponúkanú kapacitu v metroch vozidiel na hodinu, a skutočne využitú kapacitu (obsadenosť) v metroch vozidiel na hodinu.
Pre jednotlivé linky použijem tieto obsadenosti: L15-100%, L20-70%, L18-40%, L32-70%, L55-70%.
Linka - (dĺžka vozidla x počet spojov) = ponúkaná kapacita v m vozidiel x obsadenosť - reálne využitá kapacita v m vozidiel:
L15 - 12m x 4 spoje = 48m x 100% - reálne obsadených 48m,
L20 - 12m x 3 spoje = 36m x 70% - reálne obsadených 25m,
L18 - 18m x 4 spoje = 72m x 40% - reálne obsadených 29m,
L32 - 15m x 4 spoje = 60m x 70% - reálne obsadených 42m,
L55 - 12m x 4 spoje = 48m x 70% - reálne obsadených 34m.
Spolu teda celková ponúkaná kapacita liniek cez Sečovskú je dnes 264m, REÁLNE obsadených je 178m vozidiel.
A teraz návrh nového LV, cez Sečovskú:
L15 - 15m x 6 spojov = 90m,
L12 - 12m x 4 spoje = 48m.
V návrhu LV je teda celková ponúkaná kapacita cez Sečovskú 138m vozidiel, čo je o 40m menej, ako je Tebou uvedená dnešná REÁLNA obsadenosť.
Skutočná obsadenosť vozidiel v novom LV teda vychádza na 129%!
Linku 54 sem prosím nepleťme, nakoľko zo Sečovskej smeruje priamo na Južné nábrežie, čiže nijakým spôsobom neobslúži vzťah Furča - Sečovská - NO, ale nahrádza dnešnú funkciu L31.
Z uvedeného vyplýva, že návrh v tejto podobe chce PRINÚTIŤ časť ľudí cestovať linkou 27 dookola, čím sa výrazne zhorší rýchlosť aj kvalita spojenia na Palackého pre južnú časť sídliska.