Ja sa presúvam z Dispečera na Diskusiu aby som tam zbytočne nespamoval.
Pridám sa k diskusii o trolejbusoch. K tej odstávke #1005 a #1007 sa pridá určite aj #1001 a #1006. Ja mám normálne strach cestovať s týmito vozmi. Všade hrzda, sedadlá uvoľnené a pod. nedostatky. Nemám nič proti trolejbusom ale čo je veľa to je veľa. "Štastný" som ak mi v špičke príde nejaká Karosa B932 totálne preplnená a za Karosou Solaris a podobné vozy. Niekedy si myslím, že trolejbusmi cestujem posledný deň. Je to smutné, že DP takto kašle na tieto už 16-ročné trolejbusy. Keby boli všetky ako #1010 a mali by aj 30 rokov tak by som bol štastnejší ako v tejto momentálnej situácii. Trolejbusy som obľuboval už od malička, sú mladšie odomňa (ja som starší o štyri mesiace ? ) a 15Tr-ky mi prirástli k srdcu. Je to smutné takto konštatovať túto situáciu.. ?
Vyluka medzi VSS (teraz VSS, krizovatka) a OC BRANISKO (teraz Levočská), mame novu linku 8 a 9tka nepremava, R2, ktora nepremava už premava a R8, ktora premava, už nepremava (komplikovane, coo?? ) (tomu sa hovori spravna informovanost verejnosti) ....... BTW, dnes som si všimol že na výlukovej tabuli ( PREMÁVA DO BARCE ) kde uvedené že v úseku VSS - OC VAŽEC je... (nemalo by byť VAŽECKÁ ??? )
Miki s tým má dosť málo, to sa ukulo (a stále kuje) až neskôr.
Lenže to je aj chyba samospráv, že si nedokázali pretlačiť tieto veci do operačných programov. Ale tak vieme, ako veľmi "záleží" mestám na Slovensku na verejnej doprave (česť výnimkám)
Aha, takže preto ohľadom €urofondov toľko ľudí nadáva na Mikiho... Nerozumiem prečo sa nemohlo určiť, že peniaze sa mohli použiť na všetko, čo sa dotýka toho-ktorého operačného programu.
Snívajte s nami. Kým nebudú v Košiciach a v DPMK ľudia, čo majú aspoň trošku rozumu, tak sa ničoho nedočkáme. (samozrejme česť tým, čo sú normálni, lebo sú aj takí, aj keď málo)
Kdesi som čítal, že, napríklad v Miskolci, sa peniaze z Eurofondov použili na nákup nových nízkopodlažných električiek, myslím, že v Debrecíne postavili nejakú novú trať (ak som si tie mesta nezamenil), v Budapešti sa tiež otvárala nová trať z európskych peňazí... Prečo to v Maďarsku ide a tu nie Čo treba urobiť, aby nám €Ú poskytla peniaze na obnovu vozového parku tak, ako Maďarom
Keď už sme pri trolejbusoch, včera v Korzári čítam inzerát (s električkou na fotke):
Podávajte žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci Operačného programu Životné prostredie pre Prioritnú os 3,
operačný cieľ 3.1 Ochrana ovzdušia, skupina aktivít II. - zníženie emisií z verejnej dopravy.
kód výzvy: OPŽP - P03-09-1
dátum zverejnenia výzvy: 7.5.2009
A. plynofikácia autobusov (ich náhradou alebo úpravou) verejnej mestskej aj medzimestskej dopravy s budovaním CNG čerpacích staníc v prípade potreby
B. náhrada autobusovej verejnej dopravy trolejbusovou dopravou vrátane duobusov (trolejbusov s pomocným dieselovým pohonom)
C. náhrada autobusovej dopravy električkovou dopravou
Kocky sú hodené...
www.opzp.sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.