Ta vyzva je viazana na to, ze EKOLOGICKEJSIM dopravnym prostriedkom mas nahradit menej ekologicky. Takze tu vznika pruser. Na trolejove vedenie ti prachy nedaju. Cize ak chces nahradit napriklad linku L19 trolejbusom (ekologickejsim vozidlom), tak ako to urobis, ked nemas terolejove vedenie ? A kedze tym padom nevies vypracovat projekt, love nebudu.
Podla vcerajsieho sedenia s GR, je treba k tomu, aby bol vykon preukazany, zapisovat to a podobne. Majster ti to vysvetli, da sa to vyborne zargumentovat pred karieristom a potom snad pojdu vozidla aj na GO
DPMK prímestské linky samozrejme robiť môže. Ak si požiada o licenciu u KSK a tento mu licenciu vydá a dohodne sa s ním na náhrade vzniknutej straty, nič tomu nebráni. Otázka je však čo to regionálnej doprave prinesie. Druhou otázkou je komplikácia ekonomických vzťahov DPMK, kedy akciovka so stopercentnou podporou mesta nebude dostávať dotácie len od mesta, ale aj od KSK.
V súčasnej situácii by som si zachádzanie DPMK do najbližších obcí vedel predstaviť v prípade veľmi slabých MČ, kde by sa predĺžením trasy mohla zlepšiť ekonomika konkrétnej linky. Konkrétne ma napadá Pereš, Lorinčík, Myslava. Inde nie.
To by sa asi veľmi dlho načakal ? . Na GO by mala ísť asi #1001 keď výjde vonku #1018 pokiaľ viem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.